Gå til innhold

Vaksine, mitt store hjertesukk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på dokumentar om oppdagelse og oppfinnelse av legemidler som morfin, penicillin og vaksiner, og må si jeg nok en gang blir sjokkert over de som nekter å vaksinere barna sine... På 10 år klarte man å utrydde "smallpox" ved å vaksinere mennesker rundt hele verden med en liten injeksjon. Og deretter fant man mange nye vaksiner som endret livet til alle! Fra å ha skyhøy barnedødelighet, til å fjerne så og si alt av de verste virus som skapte lidelse og død.

Vaksiner! Eneste måten å holde de farlige virusene i sjakk er å ikke gi de muligheten til å spres, og det finnes en god del som ikke kan vaksineres pga annen sykdom, de er avhengig av at naboen ikke blir syk!

Anonymous poster hash: 9adac...26a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det nytter ikke, hysterikerne nekter å høre på fornuft, og blånekter for at fordelene veier opp for ulempene.

Anonymous poster hash: e22be...1f1

Skrevet

Det nytter ikke, hysterikerne nekter å høre på fornuft, og blånekter for at fordelene veier opp for ulempene.

Anonymous poster hash: e22be...1f1

Skrevet

Det finnes dessverre idioter som kun har dillete tanker og fjollete ideer om seg selv og sin egen lille "prins"/"prinsesse", og driter i alt som heter ansvar for fellesskapets ve og vel. Egoistiske, uopplyste tullinger!

Anonymous poster hash: 74432...303
Skrevet

Jeg bare skjønner ikke hvorfor man velger å la være! Jeg blir så frustrert at jeg drar meg i håret!!!!

Vaksinen for smallpox, var en injeksjon av kukopper. Et lignende, men ufarlig virus. Var ei budeie som først ga leger ideen, hun hevdet høyt at hun aldri kom til å dø av kopper, for hun hadde hatt kukopper. Det viste seg å stemme.

Så hva i all granskog er det antivaksinere er redde for? Autismen som er blitt motbevist opp og ned i mente?

HI

Anonymous poster hash: 9adac...26a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...