Januaris Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Den går en time feil. Er det en instilling jeg kan sette selv, eller ligger det i selve oppsettet?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Sånn er d hos meg og! Mystisk... Anonymous poster hash: 49082...bfe
Januaris Skrevet 2. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2014 For eksempel står det at mitt innlegg ble skrevet 07.43 men jeg skrev det 08.43
Nodisc Skrevet 2. august 2014 #5 Skrevet 2. august 2014 Her står det at du skreiv det 08.43 merkelig!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #6 Skrevet 2. august 2014 Min går 1 time og 40 min feil??? Totalt ulogisk. Anonymous poster hash: 8bf64...09f
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #8 Skrevet 2. august 2014 Min er også veldig i ulage... Anonymous poster hash: c343c...263
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #9 Skrevet 2. august 2014 Min er også veldig i ulage... Anonymous poster hash: c343c...263 2 timer, faktisk. 07:49, står det at jeg skrev innlegget over :/ Anonymous poster hash: c343c...263
Januaris Skrevet 2. august 2014 Forfatter #10 Skrevet 2. august 2014 Hos meg står det når at du skrev innlegget 08.49, men i sitatet ditt er det sitert fra klokka 09.49, som sikkert stemmer. Rare greier
Gjest Minnieropptatt Skrevet 2. august 2014 #11 Skrevet 2. august 2014 Du må gå inn på innstillingene selv og gjøre om på det. Husker ikke hvordan, men tror det ihvertfall må gjøres fra pc.
Villbringebringebær Skrevet 2. august 2014 #12 Skrevet 2. august 2014 Det står du skrev det 06:43 her.. Rart
Himmel og hav Skrevet 2. august 2014 #13 Skrevet 2. august 2014 Du kan gå inn på din profil, velge kontrollpanel, og stille klokka der. Himmel og hav Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #14 Skrevet 2. august 2014 Jeg trodde det var en forumfeil! Er feil på klokka hos meg også, har vært det leeeeenge Anonymous poster hash: d241c...9bf
Nodisc Skrevet 2. august 2014 #15 Skrevet 2. august 2014 Du kan gå inn på din profil, velge kontrollpanel, og stille klokka der. Himmel og hav Brukermoderator Kvifor er det et alternativ å stille klokka på forumet? Kva kan vi gjer vi med det?
Himmel og hav Skrevet 2. august 2014 #16 Skrevet 2. august 2014 Du kan gå inn på din profil, velge kontrollpanel, og stille klokka der. Himmel og hav Brukermoderator Kvifor er det et alternativ å stille klokka på forumet? Kva kan vi gjer vi med det? Du kan velge tidssone. Det er ikke alle våre brukere som bor i Norge ;) H&H
Januaris Skrevet 2. august 2014 Forfatter #17 Skrevet 2. august 2014 Nå har jeg vært i profilen og valgt rett tidssone Takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå