Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Jeg skulla ha mens forje fredag, men det eneste som kom var litt rosa utflod. Tok en test nå, den viste 'gravid 3+' (JIPPI). Dvs 5 uker eller mer. Betyr det da at jeg ikke ble gravid på el før ikm, men at jeg ble gravid før mens gangen før der igjen? (Det var jo heller ikke en ordentlig mens sist gang) noen som skjønner hva jeg mener og kan svare? Er det kun ul som kan vise sikkert hvor langt jeg er på vei. Forskjell på 4+5 og 9+1 uker på vei. Anonymous poster hash: a74aa...b86
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 Jeg er også veldig kvalm, og kvalmen kommer vel ikke så tidlig? Hi Anonymous poster hash: a74aa...b86
<3 2G <3 Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Jeg var kvalm fra egget festet seg, så umulig å si. Er vel bare en ul som vil gi sikkert svar.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 Men henvise legen til ul hvis det er så usikkert? Anonymous poster hash: a74aa...b86
Gutt2015Lille2017 Skrevet 2. august 2014 #6 Skrevet 2. august 2014 Legen kjenner på livmoren, utifra str der vet de om du er lengre enn antatt. En test med uke indikator viser fra egget festet seg. Altså hvis du skulle ha mensen forgje fredag hadde det da vært 2 uker siden el og testen ville mess sannsynlig vist 1-2 eller 2-3 altså en uke etter forventet ikm vil den vise 3+ (3 uker etter el) Angående den lille blødningen du hadde er det veldig vanlig å blø i første trimester. Eg hadde selv en veldig liten og rar mens måneden før eg ble gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå