Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #1 Skrevet 2. august 2014 Hvor lang tid tok det? Og åssen gikk det med mageskinnet? Holder på å gå ned i vekt. Ferdig med 16 kg og har 20 kg igjen men er veldig redd for operasjoner😕 Trenger ikke stram mage ( noe jeg umulig kan få ) men vil heller ikke at den skal henge ned til knærene😱 SÅ TIPS TAKK😬 Anonymous poster hash: 4afe8...5b9
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #2 Skrevet 2. august 2014 43 kg, 7 mnd, ingen løs hud noe sted. Litt på magen, men det er nok mer fra baby enn fett. Anonymous poster hash: 4928d...75e
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 59 kg, 13 mnd... Litt løs hud, men ikke ille. Tror nok likevel jeg vil ha operasjon etter jeg har fått barna jeg ønsker.. Anonymous poster hash: 47322...41d
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 38 kg. 1,5 år. Magen er litt løsere, men det berger jeg Anonymous poster hash: 8a38d...56c
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #5 Skrevet 2. august 2014 Så flinke dere er!! Hva gjorde dere? Må ta noen kraftige tak nå selv.. men vet liksom ikke hvor jeg skal starte.. Anonymous poster hash: ee2ac...a72
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #6 Skrevet 2. august 2014 Så flinke dere er!! Hva gjorde dere? Må ta noen kraftige tak nå selv.. men vet liksom ikke hvor jeg skal starte.. Anonymous poster hash: ee2ac...a72 5:2 og masse trening holdt vekten i 6 mnd nå. Anonymous poster hash: 4928d...75e
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #7 Skrevet 2. august 2014 32 kg. 10 måneder. Ikke løs hud men driver nå å strammer opp kroppen. Musklene trenger litt trim rett og slett. Anonymous poster hash: aa985...fd8
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #8 Skrevet 2. august 2014 Wow inspirerende!! Del gjerne hvordan dere klarte det Anonymous poster hash: 957a5...41d
Liv & Røre Skrevet 2. august 2014 #9 Skrevet 2. august 2014 35 kg. Her er ikke magen problemet, men armer og lår. Makan til flaggermusarmer og dissende lår skal man lete lenge etter. DE skulle jeg gjerne fått gjort noe med. Styrketrening kan nok ta noe, men langt fra alt!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #10 Skrevet 2. august 2014 Gjorde dere noen spesielle øvelser? Veldig flinke dere forresten👏👏 Anonymous poster hash: 4afe8...5b9
IreneUtålmodig Skrevet 2. august 2014 #11 Skrevet 2. august 2014 Ned 39 kg, tatt 3 år. 10 kg igjen :-) magen er ganske pløsete men ikke verste man har sett! Blir nok operasjon etter siste unge
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. august 2014 #12 Skrevet 2. august 2014 25 siden februar. Magen er jo fortsatt svær siden jeg var bælfeit og har 20 kg igjen, men håper på å trene bort det som kan trenes, resten må jeg nok ta med operasjon...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #13 Skrevet 2. august 2014 Jeg skrev tidligere at jeg gikk ned 59 kg på 13 mnd... jeg hadde veldig mye å ta av, jeg var 126 kg og veldig veldig stor! Så de første 30 kiloene raste av Jeg lever ikke på noen form for diett, men jeg gikk 100 % inn for å spise lite og ofte. Jeg har en venninne som har tatt gastric bypass, så jeg fulgte et hefte hun hadde i prioritert mat og porsjonsstørrelser. For jeg tenkte at jeg på denne måten kunne krympe inn min egen magesekk Jeg kuttet ut all brus og sjokolade, og det var beintøft i to uker men kommer du deg over den kneika har du vunnet over sukkersuget Jeg var for stor, og hadde for mye vondter til å kunne trene så fryktelig mye...men jeg gikk turer, i mitt eget tempo. Jeg tenkte at jeg ikke skulle utsette meg selv for et sånn press at det ble forferdelig å skulle gå en tur. Da hadde jeg holdt ut i to-tre dager men så hadde jeg ikke orka mer. Jeg har vært på slanker'n hele livet, og endelig fant jeg noe som virket for meg! Et lite tips: Drikk 10 minutter før mat, et glass med vann. Bruk laaaang tid på å spise, legg fra deg kniv og gaffel når du har puttet mat i munnen. tygg og svelg unna alt før du fyller gaffelen med mer mat. Ikke drikk til maten!!! Det er veldig viktig! Ikke noe drikke før minst 20 minutter etter du har spist! Aldri må du forskyne deg to ganger! Det er fy fy! Målet ditt skal aldri å være mett, men ei heller sulten! Du skal finne det nivået du er ca 1 time siden du spiste deg mett...da du er midt i mellom mett og sulten. Den balansen må holdes hele tiden! Mellom måltider er det både lurt og viktig å drikke mye! Anonymous poster hash: 47322...41d
Optatium Skrevet 2. august 2014 #14 Skrevet 2. august 2014 Jeg gikk ned 40 kg på 9 mnd og fikk en del løshud på magen. Største problemet var likevel delte magemuskler, og fikk dekket en bukplastikk. Jeg levde kalorifattig, 1600 kcal om dagen, trente 4-6 ganger i uken, spiste mye frukt og grønt, lite fett pg sukker. Levde godt og var veldig fornøyd! Har gått opp 15 kilo i ettertid (skylder på kjærestekiloer og en svært tung prøvetid med 3 IVF). Må er jeg gravid og passer aktivt vekten, og har planer om å ta de 15 av etter fødsel :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå