Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Hva lønner seg? Har kjøpt en del lydbøker tidligere og lastet ned på mobilen. Ble ganske dyrt, kan jo ikke selge de videre og kan ikke fortsette å ha de på mobilen i evig tid. Dessuten opplevde jeg en gang at kapitlene la seg i tilfeldig rekkefølge på mobilen. Men fordelen er jo at jeg kun har én dings i lomma. Digikort har jeg aldri prøvd. Usikker på om utvalget er bra og om jeg får kjøpt brukte digibøker. Kan biblioteket ha? Eller finnes det nettsider med "piratbøker"? Anonymous poster hash: 24cc9...00a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Jeg laster de ned fra en norsk torrentside. De har flere 1000 lydbøker helt gratis Anonymous poster hash: ea7c4...22f
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Lån lydbøker på biblioteket, og legg de over på mobilen. :-) last ned en lydbok-app, så slipper du problemer med feil spor. :-) Anonymous poster hash: 9d27b...ad3
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Lån lydbøker på biblioteket, og legg de over på mobilen. :-) last ned en lydbok-app, så slipper du problemer med feil spor. :-)Anonymous poster hash: 9d27b...ad3 Takk for svar. Jeg er helt grønn på dette...hvordan legger jeg over tilmobilen, og har du forslag til lydbokapp? Anonymous poster hash: 24cc9...00a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 Jeg laster de ned fra en norsk torrentside. De har flere 1000 lydbøker helt gratisAnonymous poster hash: ea7c4...22f Sikkert ikke lov, men jeg skulle gjerne visst hva den siden heter.... Anonymous poster hash: 24cc9...00a
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #6 Skrevet 2. august 2014 Noen? Anonymous poster hash: 24cc9...00a
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. august 2014 #7 Skrevet 2. august 2014 Jeg vil også si at biblioteket er det enkleste og beste. Det fungerer kanskje forskjellig fra bibliotek til bibliotek, men ofte er det plater med mp3-filer på. Det legger du inn på pc, og overfører til telefonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå