Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Jeg skal ned i vekt, og skal begynne å gå turer, og har lyst å gradvis jogge mer og mer. Er glad i å jogge litt. Men jeg er alene med ei 8 år gammel datter. Synes ikke jeg kan dra ut på løpetur etter at hun har lagt seg. For jeg har ikke barnevakt. Er det ok å ta ei 8 år gammel jente med seg på trim/joggetur? Anonymous poster hash: 7d733...dba
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 visst hun vil det selv så,Men blir helt feil å tvinge hun til det bare fordi du ikke får barnevakt. Anonymous poster hash: faf17...624
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Trener jenta noe? Viss hun er på trening kan du jo jogge mens du venter på henne? Du kan ikke jogge etter at hun har lagt seg. Men hun kan evt få pc/Tv tid en halvtime på kvelden, være alene hjemme mens du jogger. Eller du kan jogge og hun kan sykle ved siden av deg! Anonymous poster hash: 6016d...0c1
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Spør Sissel berg om råd. Anonymous poster hash: 0c2ef...9dd
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 Barn kan være med. Hun kan gjerne sykle og så løper du. Kanskje hun må sykle litt frem og tilbake i starten, men det vil nok være effektiv trening på deg å prøve å holde følge Anonymous poster hash: 5b9a7...5b9
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #6 Skrevet 1. august 2014 Spør Sissel berg om råd. Anonymous poster hash: 0c2ef...9dd ?? Anonymous poster hash: 7d733...dba
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. august 2014 #7 Skrevet 1. august 2014 Nå er min 8 åring frelst i sport, men han elsker å være med på trening. Når jeg løper så sykler han ved siden av. Løper jeg intervaller er han med og tar tid, og sykler løype imens jeg løper. Intervaller tar jo kort tid. Han er også med på trappeløp. Jeg jobber netter og kan trene på dagtid, men han er så glad i å være med så vil gjerne at jeg venter og gjør dette når han er hjemme! Så absolutt, go for it!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #8 Skrevet 2. august 2014 Ser ikke problemet med å ta med ungen på trening,jeg har med min 7 åring. Han løper eller sykler med meg,og dette er noe vi synes er en fin tid sammen begge to. Anonymous poster hash: dd815...b5a
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. august 2014 #9 Skrevet 2. august 2014 Jeg har med eldste. Bra trim for oss begge
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #10 Skrevet 2. august 2014 Hun kan sykle eller ha med sparkesykkel:) Bare kos det. Anonymous poster hash: f4111...ffc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå