Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Jeg er ikke spes overvektig, men har litt mage.. den er formet som en liten rumpe, opp på midten og to smale rumpeballer på hver side.. eller, konturene av det liksom.. det er ikke veldig mye ekstrahud, ikke spes mye strekkmerker, men jeg så virkelig ikke sånn ut før graviditet.. Hva skyldes det? Anonymous poster hash: f9ba7...a7b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Jøss, jeg kom akkurat fra badet og tenkte for første gang over at magen min har rumpeform! Jeg er heller ikke stor, men har fått slapp mage etter andre graviditet.. Regner med det er derfor! Anonymous poster hash: 70498...28a
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Huff - jeg leste MANNEN min.. .. Fikk så mange bilder i hodet når jeg prøvde å se for meg hvordan denne mannen så ut Anonymous poster hash: 463d4...a7f
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #4 Skrevet 2. august 2014 Min ser også ut som en liten slapp rumpe:) Har to barn, er ikke overvektig, ikke noe strekkmerker eller noe, men den magen er nå mer lik en rumpe likevel. Anonymous poster hash: 86a85...487
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå