skjotta Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Softshell eller ikke? Har veldig lyst til å slippe unna regndress i bhg. Ser at softshell har vannsøyle på 8000, men dama på butikken sa den ikke hadde tapede sømmer og da er jo litt av vitsen med vannsøyle borte eller? De hadde også 20% på reimatec høstdress med vannsøyle 10 000 og tapede sømmer, men den er jo litt stivere og tyngre.... Hva ville dere gått for?
<3 2G <3 Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 En stormberg parkdress og ett regnsett. Tykkere dress til vinteren om vi må.
Elsker livet Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Barnehagen her skal på død og liv ta regnklær på på regnværsdager, så da har vi ikke noe valg. de må gå å svette i regnklær som gjør at de blir mer bløte enn om de hadde brukt en skikkelig dress. Jeg hadde gått for en reima, ticket 2 heaven, ludo med 8000 vannsøyle eller molo. Det er mine favoritter. Så hadde jeg kjøpt et billig regnsett i tillegg om de forlangte det.
skjotta Skrevet 1. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2014 Takk for svar! De forlanger ikke regndress (jeg jobber i samme barnehage) og jeg heller mest mor reima dressen. Regndress er noe herk og reima dressen bør være vanntett nok for en liten tass som ikke kommer til å være ute i det verste være uansett. Sømmer som ikke er tapede lekker jo som ei sil.
Appelsinpiken Skrevet 2. august 2014 #5 Skrevet 2. august 2014 Vi har reimatec dress, og i vår har jeg ikke hatt regnklær hengende i det hele tatt.nå i høst blir det reimatec dress og regnbukse og reimatecjakke. Er høyere vannsøyle på tecklærne enn på regnklærne.
Blomstogbier Skrevet 2. august 2014 #6 Skrevet 2. august 2014 Jeg går for regnsett + parkdress. Toforskjellige ting til to forskjellige typer bruk. Parkdressen har 10 000 vannsøyle og tapede sømmer, men den er en parkdress. Så kjøper jeg etterhvert en vinterdress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå