Gå til innhold

Teit spørsmål *advarsel*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mye luft i magen idag og i kveld har proppene blitt bløtaktig og kjennes veldig varme. Noen som kan litt om flatulens og kan fortelle meg årsaken til at det føles varmt? Helg er aleine så jeg forpester ingen for øyeblikket :P

Anonymous poster hash: 99357...1cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var sånn for noen dager siden. Kuttet ut knekkebrødet "fiberrik" og magen ble normal igjen :)

Fått i deg mye fiber?

Anonymous poster hash: 0be5f...4b9
Skrevet

Jeg var sånn for noen dager siden. Kuttet ut knekkebrødet "fiberrik" og magen ble normal igjen :)Fått i deg mye fiber? Anonymous poster hash: 0be5f...4b9

Svært lite faktisk. Om noe i det hele tatt. Spist to burrito, en kanelbolle og popkorn idag. Ikke rart magen er litt rar da når jeg tenker meg om.

Skrevet

Er vel mer mangel på fiber som plager deg ;)

Skrevet

Er vel mer mangel på fiber som plager deg ;)

Hehe, ja, for mye eller for lite.. Ille begge to  :fnise:

Anonymous poster hash: 0be5f...4b9

Skrevet

Ja, kostholdet mitt har vel vært det man kaller direkte ræva (haha) idag. Men fra en kjemiker eller fysiker (?) sitt perspektiv, hvorfor kjennes det varmt?

Skrevet

En varm promp rett og slett, hahahaha :) Jøyjje meg, hahaha!!! Har ikke noe mer fornuftig å skrive til deg :P 

Skrevet

Ja, kostholdet mitt har vel vært det man kaller direkte ræva (haha) idag. Men fra en kjemiker eller fysiker (?) sitt perspektiv, hvorfor kjennes det varmt?

Grunnen til at en promp kjennes varm ut må være for å gi deg et forvarsel på at "denne kommer til å stinke!!" :)

Skrevet

Grunnen til at en promp kjennes varm ut må være for å gi deg et forvarsel på at "denne kommer til å stinke!!" :)

Hahaha, stemmer her i alle fall ;)

Skrevet

Det lover aldri godt når de er varme ;)

Skrevet

Jeg blir ekstremt stinn og prompete av for mye pop korn, så det er ikke rette "maten" om man vil unngå promping i hvertfall ;)

Anonymous poster hash: 2b377...a74

Skrevet

Haha har mye luft i magen i kveld jeg også.. Så fikk ikke ligge i senga med fireåringen😉.

Anonymous poster hash: 69867...03b

Skrevet

Jeg har en gang hørt eller lest at de varme prompene er de som bruker kort tid fra magen og ut, og at de derfor stinker mer. At de har med seg flere partikler fra det indre, liksom.

Aner ikke om det stemmer, men det høres jo ikke heeeelt tullete ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...