Gå til innhold

Kanskje gravid igjen! Må skrive det et sted..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte 6 april. Blødde i 6 uker etterpå. 7 juni fikk jeg en blødning som lignet mensen, men tenkte det kunne være restblødning. Små mengder blod over noen dager. Har kun brukt kondom etter fødsel og tenkte vi skulle vente med annen beskyttelse til mensen var mer på plass. Uansett, har ikke blødd noe mer siden juni. Ammer og forresten. Nå er jeg lettere kvalm, men ikke noen andre symptomer. Og ER jeg gravid nå skal jeg visst være nesten 8 uker på vei. Nå med vesla ifjor hadde jeg oppblåst mage,ømme pupper og uteblitt mens på omtrent samme tid. Har noen opplevd at kroppen har spilt et puss? Og jeg skal teste. Er bare litt nervøs

Anonymous poster hash: 82c76...b27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere har brukt kondom hele veien hver eneste gang er nok sjansen for at du er gravid igjen minimal. Mensen og kroppen bruker litt tid på å stabilisere seg igjen etter fødsel :)

Skrevet

Hvis dere har brukt kondom så e vel sjansen minimal for at du skal være gravid....? Etter en fødsel er hormonene all over the place en god stund etter, jeg tror ikke jeg hadde tenkt på graviditet hvis dere har brukt prevensjon.

Anonymous poster hash: f696f...6f6

Skrevet

Hadde babyen kanskje avvist puppen og om jeg hadde vært gravid nå? Ja vi har brukt kondom, men fatter ikke hvorfor jeg har vært så uggen de siste dagene..

Anonymous poster hash: 82c76...b27

Skrevet

Lite trolig at du er gravid. Kroppen min har vært nokså på bærtur en god stund etter at jeg har født i alle fall...

Anonymous poster hash: 47b5d...89b
Skrevet

Mest sannsynlig er du ikke gravid siden du har brukt prevensjon. Ta en test, så får du sikkert svar :)

Jeg har svidd av tusenvis av kroner på graviditetstester første året etter fødsler. Panikk for å bli gravid. Selv i tilfeller der det var teknisk umulig at jeg var gravid. Her snakker vi fantomspark og greier :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...