Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Søkte om denne stønaden i slutten av mai, og fikk første utbetaling i slutten av juni, fikk da etterbetalt for mars-mai + juni-utbetaling. Veit at man ikke får for juli, men kommer utbetaling forskuddsvis eller etterskuddsvis? Vil jeg få for august samtidig som os i august? Anonymous poster hash: 98c0d...73b
Kliko Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Ble usikker jeg, men hvis du går inn på www.nav.no også logger deg på der kan du se på utbetalingen der. Da vil det stå når det ble utbetalt og for hvilke periode. Tror du får 20.august for august mnd
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Du må søke på nytt hvert år. Du skal ha fått vedtak på hvor lenge du har til nå. Jeg har i alle fall måtte søke på nytt når regningen for august kommer. Mener det skal stå et sted på siden til Nav og Anonymous poster hash: e984c...a57
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Du må søke på nytt hvert år. Du skal ha fått vedtak på hvor lenge du har til nå. Jeg har i alle fall måtte søke på nytt når regningen for august kommer. Mener det skal stå et sted på siden til Nav og Anonymous poster hash: e984c...a57
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 er pålogget der nå, derfor jeg ser når jeg fikk utbetalt dette sist og for hvilke perioder Har klart å rydde bort brevet når jeg hadde storrengjøring i ferien, men skal lete etter det i morgen men tenkte at hvis den kom forskuddsvis måtte jeg nok søke på nytt, men kommer den etterskuddsvis krysser jeg fingrene for at jeg får om 20 dager, dersom jeg ikke finner brevet Anonymous poster hash: 98c0d...73b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #6 Skrevet 1. august 2014 (forresten kjempeteit at man ikke kan se vedtakene på nav.no.... ) Anonymous poster hash: 98c0d...73b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #7 Skrevet 1. august 2014 Du må søke for nytt for hver periode. Ny periode gjelder fra august. Anonymous poster hash: ec048...f17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå