Gå til innhold

Har du noen gang tenkt på..

Anbefalte innlegg

Skrevet

At de som har det aller verst i det landet her har det 100ganger bedre enn mennesker i krigsherjede land?

Anonymous poster hash: 0ad56...255

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, det er alltid noen som har det verre enn en selv.

Men det er liten trøst når det røyner på!

Skrevet

Ja, det har jeg tenkt på. Og samtidig har jeg også tenkt at det på en måte sikkert er "verre" å være fattig i et rikt samfunn hvor alle rundt deg er rike enn å være fattig i et samfunn hvor alle er fattige. Selv om alle i det fattige samfunnet er betydelig fattigere enn de fattige i det rike samfunnet.

Om dette er riktig vet jeg ikke, bare noe jeg funderer på av og til.

Anonymous poster hash: ca4aa...cef

Skrevet

Jo, men sånn går det jo ikke an å tenkte.

Det blir som at man ikke kan sørge over å ha mistet et barn, fordi andre har kanskje mistet to.

Anonymous poster hash: f4fa2...c88
Skrevet

Jeg bare blir litt oppgitt over enkelte mennesker jeg omgås som har det veldig bra økonomisk, sosialt og i det hele tatt, klager og klager på helt trivielle ting. Noen av dem har det såpass greit at jeg har bare lyst å skrike ut hvor lite penger jeg faktisk har på kontoen, hvor lenge siden det faktisk er siden jeg kjøpte meg nye klær eller at ungene mine må vente til bursdagen sin for å få de tingene de bare går å kjøper til dem. Men jeg føler selv at jeg ikke har noe og klage over. Vi har aldri lagt oss sultne, vi har et sted og bo, vi har det godt oss i mellom i familien og jeg er sammen med en mann som er trofast og elsker meg. Hva har jeg og klage over? Mens de sitter og gnåler om likes på Facebook osv. Blir så lei utakknemligheten.

Anonymous poster hash: 0ad56...255

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...