Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Nå begynner det å blitt litt vel - voldsomt. Hold dere fast, i løpet av de siste to årene så har tre personer, uavhengig av hverandre, kommet og fortalt meg at jeg egentlig er en engel. Altså, ikke i den forstand at jeg er spesielt snill, men at jeg visstnok er en virkelig engel og at jeg må "våkne" fordi jeg har en jobb å gjøre..! En dame i Oslo, en i Valdres og en i Danmark. Hahaha veldig morsomt, svarte jeg, men hva i all verden er det slags spøk å komme med? Jeg er ikke spesielt naiv eller godtroende, har 5 år på høyskole og jobber som byråkrat. Er det en "greie" for tiden, eller hva? Snodig. Anonymous poster hash: 25de3...9ad
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Vilt Anonymous poster hash: e4b6e...04d
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 hahaha Da tror jeg faktisk at jeg hadde begynt å tro på det Det er jo litt sprøtt da Anonymous poster hash: 94cd3...027
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 Spennende! Har du ikke merket noen ting? Hvem er disse som har fortalt deg dette? Anonymous poster hash: 6f282...a15
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #6 Skrevet 1. august 2014 Spennende! Har du ikke merket noen ting? Hvem er disse som har fortalt deg dette? Anonymous poster hash: 6f282...a15 Hun ene (Oslodamen) fortalte at hun jobbet som åndelig veileder og var en engel selv, de andre vet jeg ikke. Hehe jeg synes bare at det er veldig rart. Har i grunnen ikke tenkt så mye på det, men ble minnet på det i dag og tenkte å høre her om flere har fått høre noe lignende.. Har ikke funnet tegn på at hverken vinger eller glorie er i ferd med å vokse ut Anonymous poster hash: 25de3...9ad
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #7 Skrevet 1. august 2014 Spurte du noen av dem hvilken "jobb" du skulle gjøre, og som var så viktig? Hadde vært interessant å vite :-) (og det begynner vel å haste :-) Spennende da! Anonymous poster hash: 2c319...98f
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #8 Skrevet 1. august 2014 Spurte du noen av dem hvilken "jobb" du skulle gjøre, og som var så viktig? Hadde vært interessant å vite :-) (og det begynner vel å haste :-) Spennende da! Anonymous poster hash: 2c319...98f Hm nei. Fikk antydning fra hun i Valdres om at det handlet om å lede andre... Det stiller jeg vel tvilende til, jeg er langt fra noen ledertype Foreløbig har det ikke skjedd noen ting bortsett fra at jeg nå er i ferd med å bytte jobb. Anonymous poster hash: 25de3...9ad
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #9 Skrevet 1. august 2014 Du bør sikkert melde deg på engleskolen. Der lærer du nok hvordan du skal lede.. Anonymous poster hash: c73eb...23e
Stolt mamma til småtroll Skrevet 2. august 2014 #10 Skrevet 2. august 2014 (endret) Du bør sikkert melde deg på engleskolen. Der lærer du nok hvordan du skal lede.. Anonymous poster hash: c73eb...23e Ha ha ha Endret 2. august 2014 av Stolt mamma til småtroll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå