Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Og jeg sliter med å komme i gang med sexlivet igjen... Vi har hatt sex en gang siden jeg fikk greie på det skjedde i januar!! Hver gang jeg tenker på sex med han tenker jeg om han har fått sykdommer etc... Kan jeg be ham teste seg? Og for hva? Kan man f.eks testes for hpv-virus? Clamydia? Og er det best å gjøre sånt hos legen sin eller privat,- f.eks Volvat? Må jeg være smittet nå,- hvis han har noe? Jeg føler det kanskje hadde gått greiere hvis jeg hadde visst at han ikke hadde noe... Anonymous poster hash: 8e3e5...869
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Selvsagt kan han testes for alt det Anonymous poster hash: 416a1...785
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Hadde forlangt at han skulle teste seg om å redde forholdet hadde vært et tema. Anonymous poster hash: aad26...577
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Selvsagt kan du be ham om det! og det kan han gjøre hos fastlegen. Full sjekk. Ikke bare be han om det, krev det. Om han har fått SOS så kan du også ha fått det, men det er ikke sånn at du MÅ ha fått det. Hvis det viser seg at han har f.eks klamydia tester du deg også. Anonymous poster hash: 036c1...882
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 Hvorfor var han utro? Og hvorfor synes du det var ok? Anonymous poster hash: 9e0ff...e5e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #6 Skrevet 1. august 2014 Dump han! Anonymous poster hash: cf767...eae
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. august 2014 #7 Skrevet 1. august 2014 Ja, det er det minste han kan gjøre for deg nå. Håper dere finner ut av ting Klem
ærlig talt Skrevet 1. august 2014 #8 Skrevet 1. august 2014 Selvfølgelig skal du kreve at han tester seg! Veldig spesielt at han selv ikke har tatt initiativ til å gå til legen for å be om full sjekk!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #9 Skrevet 1. august 2014 Dette synes jeg er uansvarlig fra hans side. Burde være unødvendig at du ber han gå til lege for sjekk. Respekterer han deg synes du? Ikke vær dørmatte for ham. Har han sagt noe ang utroskapen ? Anonymous poster hash: 8fcc1...441
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå