Gå til innhold

Hvilket reisemål i Europa har du blitt skuffet av?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

London, Stockholm, Brussel, Praha, København, i grunnen alle storbyene i Europa jeg har vært i. Kommer ikke på flere jeg har reist til faktisk. Er ikke noe storbymenneske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sunny Bach Bulgaria. Ellers er jeg veldig spent på Nice, kjørte gjennom sentrum og langs stranden på tirsdag, ble ikke imponert, skal dit på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerrig: hva har dere som blir skuffet i f.eks London og Paris blitt skuffet over? Jeg tenker at i en stor europeisk by, med en viss historie, så er det ikke mulig å bli skuffet da utvalget av restauranter, opplevelser, museer, vakre bygg og parker, shopping, aktiviteter osv et så enormt at det må være noe der for alle typer mennesker?

 

Eller hater dere bare storbyer generelt?

 

Anonymous poster hash: f10e6...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

post="146552596" timestamp="1406929155"]

 

 

Alanya, Tyrkia

Hva tenkte vi på da vi bestemte oss for å reise dit!?

Enig, Alanya var et høl uten sjarm.

 

Anonymous poster hash: 5bc54...800

 

Enig! Alanya er skiklig usjarmerende. Dårlig mat, plagsomme selgere, altfor varmt og genereltsett usjarmerende.

 

 

Likte heller ikke Alanya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venezia.. Syns det er en flott by, men guud å lite serviceinnstilte..

 

Anonymous poster hash: 1cf7f...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Antarctica

Er du lei av London, er du lei av livet, sier ordtaket...

 

Kan ikke si jeg har vært skuffa over noen av disse (nå har jeg ikke vært i alle som er nevnt, da) selv om jeg skjønner innvendingene mot f eks Venezia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo og Lanzarote. Lanzarote var kjipt på grunn av dårlig mat, uhyggelig folk og fordi det hele tiden manglet noe - kanskje vakre strender, spennende bygninger eller ett eller annet. 

Oslo er muligens den styggeste byen jeg har vært i. Bare masse folk, arroganse, også har man jo sett dem meste på TV eller lignende, så det var ikke mye spennende. 



Anonymous poster hash: 67c51...d2a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke dere som sier at Budapest er kjedelig... Har dere i det hele tatt vært der? :S Har vært der mange ganger, komplett umulig å kjede seg der! 



Anonymous poster hash: 37341...764
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budva i Montenegro. Kun rennende vann i springen mellom 2 og 3 om natta, og kloakken gikk åpent rett ut på den fineste badestranda. Hjelpes. Det skal sies at det var 10 år siden, forhåpentligvis har ting bedret seg siden da, men likevel... Midt i Europa, på 2000-tallet! 



Anonymous poster hash: 37341...764
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venezia, dyrt, dårlig lukt og så fullt av turistar at ein ikkje kan snu seg utan å sende tre koreanarar i bakken (sikkert fellesferie i Korea då vi var der).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Oslo og Lanzarote. Lanzarote var kjipt på grunn av dårlig mat, uhyggelig folk og fordi det hele tiden manglet noe - kanskje vakre strender, spennende bygninger eller ett eller annet.

 

Oslo er muligens den styggeste byen jeg har vært i. Bare masse folk, arroganse, også har man jo sett dem meste på TV eller lignende, så det var ikke mye spennende.

 

Anonymous poster hash: 67c51...d2a

 

Hehehe... Du får selvsagt lov å mene det om Oslo, men jeg tør påstå at du ikke har vært veldig mange andre steder enn i bykjernen hvis du mener at Oslo kun er stygg.

 

Anonymous poster hash: 1ff0c...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Oslo og Lanzarote. Lanzarote var kjipt på grunn av dårlig mat, uhyggelig folk og fordi det hele tiden manglet noe - kanskje vakre strender, spennende bygninger eller ett eller annet.

Oslo er muligens den styggeste byen jeg har vært i. Bare masse folk, arroganse, også har man jo sett dem meste på TV eller lignende, så det var ikke mye spennende. Anonymous poster hash: 67c51...d2a

Hehehe... Du får selvsagt lov å mene det om Oslo, men jeg tør påstå at du ikke har vært veldig mange andre steder enn i bykjernen hvis du mener at Oslo kun er stygg. Anonymous poster hash: 1ff0c...3a2

 

 

Enig!

 

Hvis du synes Oslo er så stygt, tror jeg ikke du har sett mange andre byer eller reist så mye... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venezia.. Syns det er en flott by, men guud å lite serviceinnstilte.. Anonymous poster hash: 1cf7f...380

Det gjelder hele Italia, dessverre. Mer usjarmerende folkeslag skal du lete lenge etter. Bodde og jobbet der noen mnd, så jeg vet hva jeg snakker om. Synd, for landet er vakkert.

 

Anonymous poster hash: 7d36d...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tyskland! Såååå kjedelig! Men er mange år siden, burde prøve på nytt!Anonymous poster hash: b3df8...b45

Man kan ikke si Tyskland! Tyskland er et kjempestort land! Er HELE landet, alle byene og stedene, kjedelige?Anonymous poster hash: 1c029...de7
Vært mange steder. Berlin, Magdeburg, Hamburg. Husker ikke navnet på de to andre. Som sagt var jeg veldig ung, typ 15 og det hadde kanskje vært bedre i voksen alder. Syns alle stedene var kjedelige. Anonymous poster hash: b3df8...b45

Hamburg som er Tysklands kulturperle? Kjedelig? Alvorlig talt, du har nok ikke satt deg inn i det som kan sees og oppleves i denne byen. Hamburg er en fantastisk by, og like i området rundt ligger mange koselige og små badebyer.

 

Anonymous poster hash: 804cf...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Oslo og Lanzarote. Lanzarote var kjipt på grunn av dårlig mat, uhyggelig folk og fordi det hele tiden manglet noe - kanskje vakre strender, spennende bygninger eller ett eller annet.

Oslo er muligens den styggeste byen jeg har vært i. Bare masse folk, arroganse, også har man jo sett dem meste på TV eller lignende, så det var ikke mye spennende. Anonymous poster hash: 67c51...d2a

Hehehe... Du får selvsagt lov å mene det om Oslo, men jeg tør påstå at du ikke har vært veldig mange andre steder enn i bykjernen hvis du mener at Oslo kun er stygg. Anonymous poster hash: 1ff0c...3a2

Enig!

Hvis du synes Oslo er så stygt, tror jeg ikke du har sett mange andre byer eller reist så mye... :)

Oslo er ikke spesielt vakker heller da slik som Bergen. Men Oslo har mye spennende å by på som andre byer i Norge ikke har.

 

Anonymous poster hash: 804cf...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var skuffet av London, men hadde kanskje noe med forventningene å gjøre. Sikkert veldig bra for shoppere, men opplevelsesmessig var det ikke de store høydarene utenom musikal. Anonymous poster hash: 53ca0...a43

Om man ikke finner mer spennende opplevelser i London enn å gå på musikal tør jeg påstå at man ikke har prøvd mye! Det er jo en overflod av både ny og gammel kultur rundt hvert gatehjørne nærmest.

 

Selv må jeg slå meg sammen med dem som sier at Bulgaria ikke frister til gjentagelse selv om vi bodde i Nessebar som nok er bedre enn Sunny Beach. Russisk mafia, elendig mat, uinteresserte mennesker og lite å finne på siden vi ble advart mot å ta de lokale drosjene da man risikerte å bli ranet av sjåføren.

 

Men vannet og temperaturen var flott da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig i Bulgaria (det er mange år siden heg var der,men inntrykket sitter der)

København ble jeg kjempe skuffet over,hørte alltid at folk skulle på shopping ferie til København.det er jo 1 gate med samme butikkene over alt.

Og Oslo vil aldri være noe annet enn en mellomstasjon,stygg og skitten by

 

 

Var i Tyskland nå i rugen og i luebeck nydelig plasser begge to,men tyskere er ikke noe på service det heler.sure og nesten ingen snakket engelsk og god forby om du skulle betale med kort.nei kort er skummel greier ja🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke Stockholm.

Fryktelig lite trivelig by, med masse sure svensker.

 

Anonymous poster hash: af53e...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig i Bulgaria (det er mange år siden heg var der,men inntrykket sitter der)

København ble jeg kjempe skuffet over,hørte alltid at folk skulle på shopping ferie til København.det er jo 1 gate med samme butikkene over alt.

Og Oslo vil aldri være noe annet enn en mellomstasjon,stygg og skitten by

 

 

Var i Tyskland nå i rugen og i luebeck nydelig plasser begge to,men tyskere er ikke noe på service det heler.sure og nesten ingen snakket engelsk og god forby om du skulle betale med kort.nei kort er skummel greier ja🙈

EN gate??? Du kan ikke si at du har vært i København om det eneste du gjorde var å rusle på strøket. København har fantastiske sentrumsbydeler med spennende shopping og restauranter, som f.eks Nørrebro :-)

http://www.telegraph.co.uk/travel/destinations/europe/denmark/copenhagen/10035058/Copenhagens-trendy-Norrebro-district-a-tour.html

 

Det blir som å dømme Oslo etter Karl Johansgate.

 

 

 

 

Anonymous poster hash: f10e6...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...