Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Ja , altfor tidlig i følge meg selv . Med eldste mistet jeg lysten på mat i ca uke 4 og det varte til uke 14. Men denne gangen er jeg så kvalm , uggen , og utenfor.... Og jeg er bare i uke 6 ennå! Noen som har noe tips til kvalmen? Jeg spyr ikke , men er bare kvalm hele tiden :/ Uff , veldig mye syt nå Anonymous poster hash: c0db5...81a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Syt i vei! Jeg forstår deg så inderlig godt!! :-) Føler man liksom ikke skal klage hvis man ikke spyr men å være konstant kvalm 24/7 er pyton uansett! Jeg har slitt meg til uke 14 med kvalmen og må si jeg føler med dere som knapt har startet! Husk at det kommer noe bra ut av det til slutt :-) Anonymous poster hash: a0da3...4fc
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Kvalmen kom veldig tidlig hos meg også! Tørre knekkebrød, iskald skummetmelk, mandler og sitronvann holdt meg gående til uke 14. Tvi tvi! Anonymous poster hash: f1b66...dac
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Kvalme er pyton ! Itilegg er jeg så oppblåst så jeg ser ut som en ballong , tilog med faren min kommenterte om ikke jeg kanskje var gravid igjen (har ikke sagt noe til familien ennå) , men da er det ille vett ;o Takk for gode råd , skal prøves ut Anonymous poster hash: c0db5...81a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå