Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Noen gode tips mot voksesmerter? Eller er det bare trøst? Som virkelig ikke funker her hos oss. 2 åringen skjønner jo ikke hvorfor det er vondt.. Hardt å være mamma når jeg ikke kan gjøre noe.. Anonymous poster hash: 14d23...ea6
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Voksesmerter er sabla vondt, min på 4 har hatt set mye de to siste årene. Noen ganger, svært får, har det vært så grusomt at han faktisk har fått en paracet. Han har stort sett vondt hver kveld, og jeg ligger stort sett hver kveld og knar på leggene hans med litt babyolje til han sovner... Anonymous poster hash: a9697...65d
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Parasett. Anonymous poster hash: 42808...f02
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Her hjelper det å stryke hardt på leggene...husker jeg hadde elektrisk varmeteppe på som unge og det hjalp veldig. Men da må det jo selvsagt passes på... Anonymous poster hash: 5c62c...d8d
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 Jenta vår har også vært veldig plaget med voksesmerter. Vi fant et kjærringråd på nett som har vært helt fantastisk. Vi knyter en ulltråd løst rundt ankelen. Dette er en "magisk" tråd :-) I tillegg legger vi en varmeflaske under beina hennes. Hun sovner stort sett ganske raskt igjen når vi gjør dette. Det virker fortsatt, og hun er nå 6,5 år. :-) Det "magiske" ved tråden er at det får hjernen til å fokusere på noe annet enn smerten. Anonymous poster hash: 67cc8...675
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå