Gå til innhold

Smågutter og trekke forbuden tilbake...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er dette igjen? 4 åringen har blitt inspirert i herregarderoben og prøver å trekke den tilbake. Forteller også at han kan gjøre noe med tissen og ta den ut eller noe i den duren. Han får det jo ikke til.. Men hva kan skje? Så lenge naturen stopper dette er det vel greit? Er det vondt slutter han vel med det? Jeg tenker at jeg må la han utforske uten at jeg kjefter, men er det feil?

Anonymous poster hash: e1dad...61d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inspirert i herregarderoben??

Anonymous poster hash: ff3ee...ade

Skrevet

Ja, stusset også over det - inspirert i herregarderoben :o

Jeg aner ikke, min sønn er to år

Anonymous poster hash: 8c4c2...d47

Skrevet

Ja de klarer ikke å dra den tilbake før den er klar for det , og det er helt naturlig ! Viktig å la de utforske :)

Anonymous poster hash: 91dcf...55f

Skrevet

Ikke for å kuppe tråden, men når er det egentlig vanlig at guttene gjør det? Min er snart 6år, tror han har trang forhud,han klager av og til på smerter når tissen blir hard, men nå er det lenge siden han har sagt noe. Han har vel egentlig sluttet og pelle på den, siden det ble ubehagelig.. Når skal man egentlig dra til legen med slikt?

Anonymous poster hash: aac0c...467

Skrevet

Inspirert i herregarderoben??

Anonymous poster hash: ff3ee...ade

Hehe. Ser den. Han har badet mye i ferien og vært med pappaen som har vasket tissen sin i dusjen. Ikke verre...

Anonymous poster hash: e1dad...61d

Skrevet

Ikke for å kuppe tråden, men når er det egentlig vanlig at guttene gjør det? Min er snart 6år, tror han har trang forhud,han klager av og til på smerter når tissen blir hard, men nå er det lenge siden han har sagt noe. Han har vel egentlig sluttet og pelle på den, siden det ble ubehagelig.. Når skal man egentlig dra til legen med slikt?

Det samme klagde sønnen min på , og vi dro til legen og han sa det at det de så forskjellige når de klarer det . En vanlig ting ved trang forhud er at det blir på en måte en liten ballong inni tissen når han tisser , pga tiSset ikke har plass til å komme ut alt på engang .

Min sønn er nå 7 og har i sommer begynt med å trekke forsiden tilbake , først syns han det var litt ekkelt men nå er det ingen fare :P

Skrevet

Det samme klagde sønnen min på , og vi dro til legen og han sa det at det de så forskjellige når de klarer det . En vanlig ting ved trang forhud er at det blir på en måte en liten ballong inni tissen når han tisser , pga tiSset ikke har plass til å komme ut alt på engang .

Min sønn er nå 7 og har i sommer begynt med å trekke forsiden tilbake , først syns han det var litt ekkelt men nå er det ingen fare :P

Og takk til autopilot på telefonen , men håper det var litt forståelig ! ;)

Skrevet

Tusen takk for raskt svar! :) Nå ble jeg litt mer beroliget:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...