Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Når ble rødfargen synlig? Fra fødselen, etter noen måneder eller mye senere? Anonymous poster hash: a3045...7cb
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Fra fødsel. Hun er kobberrød. Anonymous poster hash: 0e0ca...471
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Her var det gulrot fra dag 1 ;-) Anonymous poster hash: 2a47d...062
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Håret var ubestemmelig frem til 1 års alder og det begynte å bli mye av det Jeg selv er født med knall rødt hår, men de av barna mine som har arvet min hårfarge har andre nyanser enn jeg. Anonymous poster hash: ac276...e75
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 Fra fødselen av. Min mann hadde rødt hår da han var barn, helt fram til 8-9 årsalderen, men ble langsomt mørkere. I dag har han mørkebrunt hår uten et snev av rødt. Anonymous poster hash: 3842e...d70
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #6 Skrevet 2. august 2014 Mi var også gulerot fra dag en. Da hun begynte i barnehagen sa en av de ansatte at de aldri hadde sett et barn med så orange hår tidligere Med årene har det blitt mye lysere, men er fortsatt rødlig. Anonymous poster hash: 5999d...742
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #7 Skrevet 2. august 2014 Da jordmoren undersøkte meg mens ungen tok en pause på sin vei ut, jublet hun; han har jo akkurat samme hårfargen som deg! min var hysterisk orange efter noen feilslåtte fargingsforsøk :-/ gutten har endt opp med tykt, kobberfarvet hår og gylden hud. :-) litt lei meg for at søsteren har fått mitt tynne komunefarvede nordiske. Anonymous poster hash: 5ff7b...baf
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #8 Skrevet 2. august 2014 Jeg ble født med kobberrødt hår og har fremdeles samme tonen, men noe mer mot blondt. Sønnen min er født gyllen (rødlig, men ikke knall rødt) og er nå blitt nesten helt lyse blond. Håper egentlig han får en varm, gyllen tone som voksen - synes det er fint. Mine minste har ikke rødt hår, men de er like fine Anonymous poster hash: acb4a...d05
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #9 Skrevet 2. august 2014 Jeg ble født med rødt hår, det har alltid vært ganske mørkt da, nå i voksen alder (30 år) er det nøyaktig samme farge som hun på dette bildet: http://www.thefashionsecrets.net/gallery/red-hair-shades/red_hair_shades_3.jpg Anonymous poster hash: 8a8c9...f4e
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #10 Skrevet 2. august 2014 jeg hadde rldt ved fødsel. ble lysere med åra,men fortsatt rødt:-) Anonymous poster hash: 112b5...b60
ærlig talt Skrevet 2. august 2014 #11 Skrevet 2. august 2014 Jeg ble født med rødt hår, det har alltid vært ganske mørkt da, nå i voksen alder (30 år) er det nøyaktig samme farge som hun på dette bildet: http://www.thefashionsecrets.net/gallery/red-hair-shades/red_hair_shades_3.jpg Anonymous poster hash: 8a8c9...f4e Heldige deg Nydelig rødfarge!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #12 Skrevet 2. august 2014 Mn mor ble født med rødt/oransje hår, og det samme ble jeg, men vi har begge blitt mer "strawberry blonde" som voksne. Nå er mamma 65 og har ingen røde pigmenter igjen. Min første datter er helt lys blond uten et snev av rødt. Regner med hun blir mørkere etterhvert, som sin far. Er gravid med datter nr 2 så er veldig spent på hårfargen 😊 Hadde vært stas med en rødtopp ❤️ Anonymous poster hash: 3f769...5e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå