Gå til innhold

Noen som driver med geocaching her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ny i gamet.. Er det hemmelig at man driver med det? Kan man ikke snakke om det, eller vise at man går med en GPS når man er ute?

Anonymous poster hash: daa47...f01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør ikke, men sønnen min på 13 har vært med på noen runder. Aldri hørt noe om hemmelighold...?

Anonymous poster hash: e1c4a...ffc

Skrevet

Viktig å ikke avsløre skattene, da tror jeg noen fort blir fristet til å ødelegge. Felles ansvar!

Skrevet

Hva er det?

Skrevet

Vi driver med det. Er bare hemmelig i den forstand at andre ikke skal se hvor cachen ligger.

Skrevet

Ja. Det er superkult og ungene elsker det :) :) Det er ikke hemmelig. Bare hemmelig hvor skatten ligger.

Skrevet

Det er bare hemmelig hvor den er, og man må gjemme den på samme måte igjen. Litt kjedelig om den skulle ligge åpent. :)

Anonymous poster hash: ad84a...42c
Skrevet

Du kan godt fortelle folk rundt deg at du driver med dette.

Men når du er ute å finner cacher bør du prøve å skjule det beste mulig. Hvis du mislykkes med dette og noen kommer og fjerner cachen så har du jo ødelagt leken for andre.

Men erfaringen min er at er det mange folk rundt kan jeg nesten gjøre hva som helst. men er det bare noen få rundt meg så ser de veldig fort hva for rare ting jeg gjør.

Men jeg knyter ofte skoen på rare steder :)

Geocaching er en fantastisk måte å komme seg ut på og flott måte å se steder på ferie!

Og dere som lurer: geocaching.com er stedet å begynne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...