Gå til innhold

Flau over en venninne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min venninne har etter mange år som veldig overvektig gått ned litt så nå er hun bare overvektig. Hun veier vel 15-20 for mye fortsatt og har ekstremt slapp kropp/hud.

Hun er selvsagt stolt av ny kropp.

Vi skal på byen i kveld og hun sendte meg et bilde av det hun skal ha på og det er så JÆVELIG at jeg ble flau.

Hun tror nå hun kan kjøre lårkort, bar mage etc. Det ser så forferdelig ut altså. Hun har flere ganger gått med sexy klær i det siste. Hun har liksom sprengt seg inn i det og sier selv hun får så mye positiv oppmerksomhet. Sannheten er at folk snur seg etter henne fordi hun ser helt forferdelig ut.

Jeg har forsøkt å lede henne i riktig retning men hun bare ler og sier hun er ferdig med kjerringklær.

Nå vil jeg ikke gå ut med henne, det er så drit flaut. Jeg har forsøkt å si i fra men hun bare ler. Sier jeg må venne meg til å dele oppmerksomheten.

Støøønn. Hva skal jeg gjøre hun har helt mistet grepet. Seriøst.

Jeg har selv sett yngre gutter peke og le av henne bak ryggen hennes. :-(

Anonymous poster hash: 80488...991

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe..... har observert flere selv som gjør det samme. Ikke mye pent nei.

Skrevet

Har sett noen slike. Ikke mye pent.

Jeg hadde nok funnet på en unnskyldning for å ikke gå ut med henne siden hun tydeligvis ikke har gangsyn selv.

Anonymous poster hash: 202b8...eea
Skrevet

Min venninne har etter mange år som veldig overvektig gått ned litt så nå er hun bare overvektig. Hun veier vel 15-20 for mye fortsatt og har ekstremt slapp kropp/hud.

Vi skal på byen i kveld og hun sendte meg et bilde av det hun skal ha på og det er så JÆVELIG at jeg ble flau.

Hun tror nå hun kan kjøre lårkort, bar mage etc. Det ser så forferdelig ut altså. Hun har flere ganger gått med sexy klær i det siste. Hun har liksom sprengt seg inn i det og sier selv hun får så mye positiv oppmerksomhet. Sannheten er at folk snur seg etter henne fordi hun ser helt forferdelig ut.

Jeg har forsøkt å lede henne i riktig retning men hun bare ler og sier hun er ferdig med kjerringklær.

Nå vil jeg ikke gå ut med henne, det er så drit flaut. Jeg har forsøkt å si i fra men hun bare ler. Sier jeg må venne meg til å dele oppmerksomheten.

Jeg skjønner deg altså, men det burde ikke være ditt problem. Fortsett å være hennes gode venninne og la henne glede seg over at hun faktisk har klart å ta tak og slanke seg. Kanskje det hun tolker som positiv oppmerksomhet får henne til å ta enda mer tak.

Anonymous poster hash: 25df2...c99

Skrevet

Uff, kinkig situasjon det der.

Hun risikerer jo å feiltolke oppmerksomhet fra menn som positiv oppmerksomhet, mens de egentlig bare tenker et ligg og ikke noe mer...

Jeg hadde en venninne som var omtrent slik. Hun forstod ikke hvorfor alle menn bare forsvant. Hun greide heller ikke se mønsteret i at mennene hun lå med ikke prøvde seg før fem på tre når det stengte kl tre.

Men hun tok heller ikke til seg noen råd. Hun kledde seg med dyyyype utrigninger osv. Det ble rett og slett ganske vulgært til tider. Hun mente at hun burde få frem de gode sidene hun  hadde - men det ble bare billig og menn utnyttet henne, for det var slike signal hun sendte ut, for hun var rimelig desperat i tillegg, drakk for mye osv.

Vennskapet tok etter hvert slutt. Og en av grunnene var nok at jeg ikke lenger orket å være med henne ut på byen når hun oppførte seg og kledde seg som hun gjorde. Jeg prøvde på alle måter jeg kunne komme på, men ikke noe sank inn hos henne.

Eller, mulig det gjorde det, for etter at vårt vennskap tok slutt begynte hun visstnok å kle seg mer normalt, drikke mindre osv. Kanskje hun følte at hun mistet ansikt overfor meg siden jeg var den eneste som turde være ærlig med henne.

I dag ville jeg nok brukt en mye mer direkte tale, sagt rett ut at det ikke ser bra ut og forklart henne hva hun virkelig ser lekker ut i. Tror det kan være like greit å være direkte. "Hinting" blir gjerne bare oppfattet som om man er sjalu eller at man ikke ønsker konkurranse om oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: fa918...1fc
Skrevet

Jeg skjønner deg altså, men det burde ikke være ditt problem. Fortsett å være hennes gode venninne og la henne glede seg over at hun faktisk har klart å ta tak og slanke seg. Kanskje det hun tolker som positiv oppmerksomhet får henne til å ta enda mer tak.

Anonymous poster hash: 25df2...c99

Ja. Jeg burde oppmuntre henne og fortsette å være venninne men det er så flaut slik hun går nå. Hun ser virkelig ut som en prostituert. Måtte vise mannen bildet nå, han sa helt oppriktig... Skal dere på karneval.

Skrevet

Trøst deg med at hun får deg til å se mye flottere ut hvis noen sammenlikner.

Anonymous poster hash: 7b13e...79e
Skrevet

Hadde det også slik med ei venninne. Det var rett og slett utrolig flaut og vise seg offentlig med henne en periode. Må bare få sagt at jeg selv har hatt en ganske original stil opp gjennom og fortsatt ikke går kledd som "alle andre" bestandig, så jeg er ikke av den som raskt reagerer på andres kles/frisyrevalg. Dessverre er det noen som bare klarer å gjøre alt helt utrolig feil og min venninne var en av disse. Jeg beit tenna sammen, gikk ut med henne og gjorde det jeg kunne for å ikke bry meg om den uønskede oppmerksomheten vi fikk. 

Nå i dag har hun roet seg mtp klær/hår. Jeg sier stadig til henne at hun er fin og at hun bør fortsette å bruke de klærne hun nå bruker. Tror hun selv etterhvert innså at hun ikke så særlig lekker ut :P Dersom venninnen din nylig har gått ned i vekt er hun nok stolt (hvilket selvfølgelig er bra) og vil vise seg frem. Forhåpentligvis vil det roe seg slik det gjorde med min venninne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...