Gå til innhold

Hjelp til koselig og brukervennlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har peil på hvordan man kan innrede ett barnerom sånn at det blir koselig og brukervennlig? Og aller helst til en rimelig penge. Barnet som "bor" der er 6 år.

Jeg har absolutt ikke evne til å se hva som blir pent/bra før jeg ser det. Og sånne typisk magasinrom får jeg litt hetta av. Hva er must have? Og rommet blir i tillegg brukt til gjester når det er flere av de her.

Eneste jeg vet i dette tilfelle er at det er behov for stor gulvplass.

Og dere som vil og føler for det setter jeg stor pris på å se bilder fra deres rom eller et dere syns er koselig og brukervennlig.

Hilsen en som er blind når det kommer til innredning.

Anonymous poster hash: b4cf2...9be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Anonymous poster hash: b4cf2...9be

Skrevet

Sjekk ut IKEA. De har ferdige rom utstilt.

For å få mest mulig gulvplass kan det være kjekt med køyeseng med f.eks. pult/lekekrok/sovesofa under. Og heng opp hyller på veggen, som ikke tar gulvplass.

Anonymous poster hash: 61412...c4f

Skrevet

Brukervennlig og barnerom i samme setning er for meg lik masse oppbevaringsplass. Ville satset på å få det på plass først. Ikea har mange gode systemer. Både for klær og leker.

Så ville jeg tenkt nøye gjennom fargevalg og holdt det enkelt. Jeg satser på lyse, nøytrale vegger og legger farger i tekstilene. Sengeteppe, puter og gardiner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...