Gå til innhold

Når legges 1,5 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For natta altså

Anonymous poster hash: ab26c...008

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min legger seg kl 19.00. :) står da opp kl 06.00 ca, det varierer veldig

Skrevet

Da begge mine var på alderen der, lå de seg 19.30, og stod opp rundt 7.

Anonymous poster hash: 64a11...a59

Skrevet

Bare lurte siden den frekke nabodama kom bort og spurte hvorfor barnet mitt var ute nå, hennes var lagt for lenge siden.

Klokka var 19.10 :S

Hun legges stort sett 19, men i dag var vi på besøk etter jobb og hun sovna i bilen. Men uansett, hadde dere reagert om sere så naboungen leke i gården?

Skrevet

Mine har alltid blitt lagt tidlig, klokken 18:00 frem til nå ihvertfall og eldste er nå 3,5. Men de trenger mye søvn. De sovner ikke før rundt 18:30-19, men vi begynner kveldsstellet 18:00. Jeg ville personlig synes det er litt sent at en på 1,5 er ute å leker klokken 19, men det ville ikke brydd meg. Kjenner mange som har barn som er oppe mye lenger. De om det ;)

Anonymous poster hash: 6a2e0...dda
Skrevet

Min kar på 21 mnd legger seg 2130 nå når han har ferie. Til vanlig legger han seg mellom 1930 og 2000. Har vært ute å lekt med han mange ganger etter kl 1900, selv når han ikke har ferie

Skrevet

Mine har alltid blitt lagt tidlig, klokken 18:00 frem til nå ihvertfall og eldste er nå 3,5. Men de trenger mye søvn. De sovner ikke før rundt 18:30-19, men vi begynner kveldsstellet 18:00. Jeg ville personlig synes det er litt sent at en på 1,5 er ute å leker klokken 19, men det ville ikke brydd meg. Kjenner mange som har barn som er oppe mye lenger. De om det ;)

Anonymous poster hash: 6a2e0...dda

Begynner stort sett 18 vi også :) synes bare det var litt ekkelt at hun kom bort. Hun vet vel ikke om nabobarna har sovet en sen lur el.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...