Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Har "ei venninne" med to døtre jeg har med over land og strand. De har vært med barnet mitt og meg myyyye på alle Norges fornøyelsesparker, ferier, halloweenfester, hytteturer etc. Og mange overnatiinger. Mitt barn har sovet og vært der en gang alene. Nok om det, jeg kjøper alt mulig til disse jentene og vi kom hjem fra ferietur hvor de hadde vært med oss for tre dager siden. I dag var vi og spilte litt fotball sammen. Jeg spilte med ungene, fedrene og. Hvorpå hun da sier til sine jenter: vil dere ha is? Og hvordan? Regnet nesten med at hun kjøpte med til min og. Var et stykke å gå. Neida, kom tilbake med to is. Min sier selvfølgelig lavt til meg, jeg vil også ha is. Er d bare meg eller er det frekt? Jeg har betalt jentene deres inn på alt som er og kjøpt masse både mat og ting til de. Ble litt satt ut og lei meg! Anonymous poster hash: 42030...110
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Er faktisk såpass frekt at jeg tenker her har noe skjedd og din venninne gjør dette med hensikt. Har det vært noen episoder i ferien du har glemt? Anonymous poster hash: cd380...5d4
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Nei det er ikke bare deg , kjøper man til sine egne kjøper man til den siste også! Men opplevde noe lignende selv , var på besøk hos ei god venninne , så tok de fram is til kun sine egne unger , uten å engang syns det var rart å ikke tilby mitt barn. Da blei jeg rasende rett og slett ! Anonymous poster hash: 7b8d4...047
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Hvorfor sa du ingenting? Jeg hadde klikket. Anonymous poster hash: 53acf...3b8
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 Ikke gjort noe annet enn å være snill med de og jentene! De er på ferier og turer, jeg har jentene. Hjelper de hver gang og er så glad i ungene. Men d er ikke begge veier. lei meg! Anonymous poster hash: 42030...110
Marriet Skrevet 1. august 2014 #6 Skrevet 1. august 2014 Nei guri jeg blir litt målløs. Er det mulig å være så korttenkt? Du kjøpte vel en is til din etterpå? Skjønner at du blir lei deg faktisk.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #7 Skrevet 1. august 2014 Hadde også satt ned foten, og sagt at du er lei av at det kun går en vei, og at du kommer til å kutte kraftig ned på servicen fra nå av. Det går faktisk ikke an å oppføre seg sånn. Anonymous poster hash: 53acf...3b8
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #8 Skrevet 1. august 2014 Snakk med din venninne når dere ikke har barna til stede. Fortell henne at du reagerte og spør hvorfor hun ikke kjøpte is til ditt barn også. Anonymous poster hash: 9a796...5f2
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #9 Skrevet 1. august 2014 Korttenkt. Skjønner at du ble lei deg. Anonymous poster hash: c2862...b81
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #10 Skrevet 1. august 2014 Jeg synes ikke det er så rart at en mor kjøper bare til sine så lenge det/de andre også har sin mor der. Jeg ville ikke tatt det som en selvfølge at det ble kjøpt inn til mine barn også, derimot ville jeg tatt det som en oppfordring til å bl med å kjøpe is. Anonymous poster hash: 1268f...b33
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #11 Skrevet 1. august 2014 Hadde kanskje ikje forventet det av andre, selv om jeg aldri ville gjort det. Men når ferien forrige uke sist uke kostet mange hundre for jentene og det er bare litt av alt jeg tar de med på. Kjøpte klær og aldri mer til min enn de når vi er sammen. Ble derfor veldig satt ut! Anonymous poster hash: 42030...110
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #12 Skrevet 1. august 2014 Jeg synes ikke det er så rart at en mor kjøper bare til sine så lenge det/de andre også har sin mor der. Jeg ville ikke tatt det som en selvfølge at det ble kjøpt inn til mine barn også, derimot ville jeg tatt det som en oppfordring til å bl med å kjøpe is. Anonymous poster hash: 1268f...b33 Når HI faktisk har for vane å spandere ting på denne moren og jentene hennes så var det rart, jo. Greit nok hvis de ikke hadde hatt den historien de har, men i dette tilfellet var det rimelig ufint. Men noen tenker bare ikke over ting, kanskje hun er blitt for vant til å bli spandert på? Eller så kanskje hun har en rimelig annerledes virkelighetsoppfatning enn deg, HI? Forvetningsnivået er muligens litt ute av balanse. Anonymous poster hash: c0d3c...50e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #13 Skrevet 1. august 2014 Jeg synes ikke det er så rart at en mor kjøper bare til sine så lenge det/de andre også har sin mor der. Jeg ville ikke tatt det som en selvfølge at det ble kjøpt inn til mine barn også, derimot ville jeg tatt det som en oppfordring til å bl med å kjøpe is. Anonymous poster hash: 1268f...b33 Når HI faktisk har for vane å spandere ting på denne moren og jentene hennes så var det rart, jo. Greit nok hvis de ikke hadde hatt den historien de har, men i dette tilfellet var det rimelig ufint. Men noen tenker bare ikke over ting, kanskje hun er blitt for vant til å bli spandert på? Eller så kanskje hun har en rimelig annerledes virkelighetsoppfatning enn deg, HI? Forvetningsnivået er muligens litt ute av balanse. Anonymous poster hash: c0d3c...50e Det er rart om HI pleier å spander hvis moren også er til stede, ja. Jeg oppfattet det som om hi passet jentene innimellom og da tok dem med på forskjellige ting. Hvis to familier drar på utflukt sammen er det da vanlig at de betaler hver for seg, er det ikke? Anonymous poster hash: 1268f...b33
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #14 Skrevet 1. august 2014 Jeg synes ikke det er så rart at en mor kjøper bare til sine så lenge det/de andre også har sin mor der. Jeg ville ikke tatt det som en selvfølge at det ble kjøpt inn til mine barn også, derimot ville jeg tatt det som en oppfordring til å bl med å kjøpe is. Anonymous poster hash: 1268f...b33 Når HI faktisk har for vane å spandere ting på denne moren og jentene hennes så var det rart, jo. Greit nok hvis de ikke hadde hatt den historien de har, men i dette tilfellet var det rimelig ufint. Men noen tenker bare ikke over ting, kanskje hun er blitt for vant til å bli spandert på? Eller så kanskje hun har en rimelig annerledes virkelighetsoppfatning enn deg, HI? Forvetningsnivået er muligens litt ute av balanse. Anonymous poster hash: c0d3c...50e Det er rart om HI pleier å spander hvis moren også er til stede, ja. Jeg oppfattet det som om hi passet jentene innimellom og da tok dem med på forskjellige ting. Hvis to familier drar på utflukt sammen er det da vanlig at de betaler hver for seg, er det ikke? Anonymous poster hash: 1268f...b33 Jeg leste det som om moren også var med på disse utfluktene, men det er mulig jeg misforstod. Anonymous poster hash: c0d3c...50e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #15 Skrevet 1. august 2014 Moren og faren er ikke med på alle turene. Jeg har de med alene. Akkurat kommet hjem fra ferie med de, uten foreldrene. De kom hjem med masse hyggelige minner, klær og nye ting. Ble bare veldig satt ut av at hun ikke kunne spandere en is:( Jeg gjør alltid det uansett historie jeg. Kjøper til alle barna. Anonymous poster hash: 42030...110
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #16 Skrevet 1. august 2014 Hun kunne jo indet minste ha spurt om hun skulle kjøpe med noe for deg, hvis hun ikke ville spandere is på datteren din. Skjønner veldig godt at du reagerer. Hadde absolutt gjort det samme! Anonymous poster hash: b6c82...6c9
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #17 Skrevet 1. august 2014 Hvorfor nærmest forsørger du en annen familie? Anonymous poster hash: 7d048...e8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå