Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Har fanget minst 50 veps på 4 timer på verandaen med vepsefanger i dag! Er det like ille der ute i resten av verden? Vepsefangeren har stått ute i 2 uker med bare 3 veps så plutselig alle disse idag. Kan ikke gå ut på verandaen for der er det minst 50 til :-( Anonymous poster hash: db67b...d89
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Jeg er hysterisk livredd veps og ser for meg at jeg kommer til å sitte inne resten av sommeren. Er visst ekstrem vepsesommer i år. Men det er først nå vi ser noe til dem. Og jeg bare sier deg. Ut i august blir det myyye verre enn det er nå. I dag har jeg hatt barna alene. Vi har holdt oss inne. Ute auler det med innpåslitne aggressive veps. Til og med min samboer som ikke er redd dem og som rister på hodet av hysterien min, holdt seg inne i går. Det gikk ikke an å være ute! Helt forferdelig. Anonymous poster hash: bcd5b...a23
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Jeg er også kjemperedd. Greit hvis de bare flyr forbi men de er jo aggressive og innpåslitne godt vi har hatt fint vær tidligere i sommer for jeg skal heller ikke mer ut! HI Anonymous poster hash: db67b...d89
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Hva er en vepsefanger...? Anonymous poster hash: 571a5...f35
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 Vi har hatt masse veps her også. I dag gikk jeg inn i boden, og jammen var det ikke et vepsebol i taket der.. grøss! Anonymous poster hash: 59ba8...05c
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #6 Skrevet 1. august 2014 Tror jeg må sjekke garasjen! Må ho være et vepsebol her et sted. Klipp ei 1,5l flaske i to, fyll i ublandet saft og litt zalo (bryter hinnen i overflaten så den drukner) snu tuten ned i flasken ( ikke i kontakt med saften) og tape rundt kanten. Vips en vepsefanger HI Anonymous poster hash: db67b...d89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå