Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Han lyver . I mine ører. Han sier fees at et bringebær er like stort som en fotball. Han Gjør seg selv så utrolig stakkarslig slik at jeg må trøste han. Men så er det ikke halvparten som er spm han sier. Han forteller at folk rundt meg hater meg og slenger ditt om meg, men de jeg tar det opp med blir bare sjokkert over det de får here jeg har hørt. Noen nekter han meg å ta kontakt med for da får han så store problemer. Så det er bedre at de heller slenger mye grove å alvorlige ting om meg enn at jeg tar det opp med dem. Han sier ingen vil være med han og at familien ikke vil ha han. Men familien sier det motsatte når jeg først snakker med dem. Da har jeg gitt alt av meg så han skal ha det bra. Nå er jeg så jævlig fritt lei av at han bruker meg!! Anonymous poster hash: 53531...08b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Hæ? Anonymous poster hash: b80c6...52c
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Javel.. Hvilket nick har du idag da? Og hvor mange timer tar det før du skriver "avskjeds-tråden" din...? Anonymous poster hash: 91a8c...bf2
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Kanskje ordlegge deg riktig så vi kan skjønne sammenhengen? Uansett! Dette er en mann som er lystløgner og tydeligvis psykopat. KVITT DEG MED HAN! Anonymous poster hash: 64e88...f9d
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 Er du den samme som hadde en type som flyttet inn uten at du ville det og deretter ikke ville flytte ut heller? Om det er deg - eller en helt annen - så må du bare kutte ut kontakten. Kutt all kontakt med ham! Dette er så sykt at du ikke skal forholde deg til det. Sett grenser for deg selv. Kutt kontakten en gang for alle. Hvis han ikke respekterer det så går du til politiet og ber om besøksforbud. Han manipulerer deg og forsøker å isolere deg. Få ham ut av livet ditt og ikke vent med det! Anonymous poster hash: ee13a...226
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #6 Skrevet 1. august 2014 Vet ikke hvem denne "han" er, men at han er psykopat er det ingen tvil om!! Anonymous poster hash: 4935c...d92
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #7 Skrevet 1. august 2014 Atte HÆ? Det der skjønnte jeg ingen verdens ting av…. Anonymous poster hash: 156aa...fda
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #8 Skrevet 1. august 2014 Jeg fatter ikke hvordan han kan oppføre seg slik for et tragisk menneske Anonymous poster hash: 53531...08b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå