Gå til innhold

Hva er det som skjer med kroppen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier å ha mensen hver 28-30 dag, men denne gangen kom det en rar blødning allerede på dag 21. Blødde littegrann, slimblandet men rødt blod i 3-4 dager. Ikke som ved vanlig mens, trengte bare bruke truseinnlegg og det kom helst når jeg tørket meg etter dobesøk, lite ellers. Sorry detaljer men.. De siste dagene ikke en dråpe. Er på dag 29 nå. Bruker bare kondom som prevensjon siden jeg ikke kan bruke hormonell prevensjon. 

Det rare er at jeg plutselig er blitt veldig kvalm, blir bedre hvis jeg spiser litt. Er også veldig ustabil i humøret. Dattera mi har nettopp hatt omgangssyken så det kan være hun som har smittet meg med kvalme.

Vet ikke hva jeg skal tro nå.. tror dere den blødningen var mensen? Har 3 barn fra før og freaker nesten ut nå. 

Anonymous poster hash: 15fd8...aff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo høres ut som en festeblødning rund dag 21 - det kan jo stemme med syklusen. Sammen med kvalme og uteblitt mens nå så er det ikke umulig at du er gravid. Vent et par dager og så tar du en test.

Jeg hadde en syklus i fjor hvor jeg hadde "alle" tegn på graviditet, kvalme, oppblåst, veldig ømme pupper osv. Ingen mens, negative tester. Dro til slutt til en privat gynekolog - da var jeg på syklusdag 44 eller 46.

Jeg var ikke gravid (dessverre). Bare kroppen som spilte meg et puss. Så alt er mulig...

Anonymous poster hash: d0032...89c
Skrevet

Høres gravid ut. Ta en test du.

Skrevet

Pleier å ha mensen hver 28-30 dag, men denne gangen kom det en rar blødning allerede på dag 21. Blødde littegrann, slimblandet men rødt blod i 3-4 dager. Ikke som ved vanlig mens, trengte bare bruke truseinnlegg og det kom helst når jeg tørket meg etter dobesøk, lite ellers. Sorry detaljer men.. De siste dagene ikke en dråpe. Er på dag 29 nå. Bruker bare kondom som prevensjon siden jeg ikke kan bruke hormonell prevensjon.

Det rare er at jeg plutselig er blitt veldig kvalm, blir bedre hvis jeg spiser litt. Er også veldig ustabil i humøret. Dattera mi har nettopp hatt omgangssyken så det kan være hun som har smittet meg med kvalme.

Vet ikke hva jeg skal tro nå.. tror dere den blødningen var mensen? Har 3 barn fra før og freaker nesten ut nå.

Hvor gammel er du?

Har dere glemt kondomet en gang?

Noen opplever blødning ved klamydiasmitte.. Just saying ;)

Om du tror du kan være gravid, ta en test. I forhold til syklusen din bør graviditetstest vise korrekt svar nå.

Anonymous poster hash: eb316...f81

Skrevet

Hvor gammel er du?

Har dere glemt kondomet en gang?

Noen opplever blødning ved klamydiasmitte.. Just saying ;)

Om du tror du kan være gravid, ta en test. I forhold til syklusen din bør graviditetstest vise korrekt svar nå.

Jeg er 31, har vært sammen med mannen i 10 år så tviler på det er klamydiasmitte akkurat:)

Er kvalm av og på hele tiden, mest når jeg ikke har spist på en stund. Har bestilt sånne billigtester på nettet, venter på å få dem i posten. vet ikke hva jeg skal tro. 

Skrevet

Brukte 6 mnd på å bli gravid sist med mye prøving så jeg blir veldig overrasket om jeg har blitt gravid ved et uhell plutselig..

Skrevet

HI her.. fikk 2 billigtester i postkassen i dag. Er fremdeles kvalm forresten. 

Tok den ene testen, negativt resultat.. kastet testen etter 3-4 min. Etter en time fikk jeg et innfall og sjekket testen på ny, og ser en svaaaak strek til der. What??! Hva søren skal jeg nå tro?? 

Skrevet

dra på apoteket, kjøp en digital og følg bruksanvisningen.

Anonymous poster hash: 562a6...01b
Skrevet

Ta en ny!-

Anonymous poster hash: e874a...5c1
Skrevet

Tok den andre billigtesten i dag, først var den negativ på ble den svaakt positiv etter 15-20 min.. har tenkt å ta en digitaltest men venter 2-3 dager først så jeg ikke må ta enda en. De er jo svindyre.

Er så forvirra for jeg er virkelig kvalm, sånn at jeg kaldsvetter og sliter med å gjøre det jeg skal. Hvorfor er testene negative når jeg er så kvalm?? 

Skrevet

Tok den andre billigtesten i dag, først var den negativ på ble den svaakt positiv etter 15-20 min.. har tenkt å ta en digitaltest men venter 2-3 dager først så jeg ikke må ta enda en. De er jo svindyre.

Er så forvirra for jeg er virkelig kvalm, sånn at jeg kaldsvetter og sliter med å gjøre det jeg skal. Hvorfor er testene negative når jeg er så kvalm??

Om testen ble svakt positiv etter 15-20 min er du nok gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...