Gå til innhold

Så utrolig mye stygge barnetøy til gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dødningshoder og figurer på alt jo...

Anonymous poster hash: 037c0...c6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig!

Anonymous poster hash: 757f0...dd3

Skrevet

Enig! Til og med de aller minste bodyene skal liksom være så tøffe og stilige. Je kjøpte faktisk et par jentebodyer til min. Går mye i ensfarga ellers, men kjøpte en hvit med blå blomster på.

Anonymous poster hash: 42a03...9ec

Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å få tak i fine ting. Det er enten "gangster", "sporty" eller tegneserier :P

Skrevet

Ja så enig så enig. Enten er det stygge mønstre, angry birds eller spiderman som dominerer, mens på jentefronten skal alt være så søtt.

Handler faktisk mange ganger i jenteavdelingen til 2 åringen min jeg. Særlig myke olabukser, da gutta sine er stive som fy!!

Hva skjedde med litt classy tøy til gutter?

Skrevet

Har du prøvd polarn o pyret eller pompdelux (nettbutikk) ?

Anonymous poster hash: 18734...065

Skrevet

Synes det er mykje fint til gutar, Hampton Republic på Kappahl bl.a.

Skrevet

Helt Uenig! Her i huset har vi ikke ett eneste plagg med dødninghoder, monstre, angry birds eller hva det måtte være.. Gutta har kule, pene,søte, delikate etc klær fra merker som polarn o pyret, katvig (yndlingsmerkene), joha, benetton, gap, Nøstebarn, Hust&Claire, disana, lindex, og litt fra H&M samt ingenting fra Cubus som i mine øyne er "verstingene". Kjøper det meste på salg (ofte på nett).

Anonymous poster hash: 927f0...7f2

Skrevet

Helt Uenig! Her i huset har vi ikke ett eneste plagg med dødninghoder, monstre, angry birds eller hva det måtte være.. Gutta har kule, pene,søte, delikate etc klær fra merker som polarn o pyret, katvig (yndlingsmerkene), joha, benetton, gap, Nøstebarn, Hust&Claire, disana, lindex, og litt fra H&M samt ingenting fra Cubus som i mine øyne er "verstingene". Kjøper det meste på salg (ofte på nett).

Anonymous poster hash: 927f0...7f2

Skrevet

Har aldri hatt problemer med å finne klær til mine gutter.

Nå handler jeg kun gjennom jobben min match og går da i mye merkeklær. Godt det er 75 % rabatt ;) Ellers hadde jeg ikke hatt råd.

Men ser helt klart at hm, Cubus, kaphal osv kun har klær med dødningshoder, tegneserie figurer osv.

Anonymous poster hash: eab72...ab1

Skrevet

Enig! Men jeg har hengt meg opp i at det er lite skikkelig babytøy til gutter. Slike heldresser, sparkebukser og lette bukser. I stede er det store jogge dress bukser, dongri og skjorter..

Anonymous poster hash: 35b25...bd2
Skrevet

til større gutter liker jeg klær fra feks zara

Anonymous poster hash: 35b25...bd2
Skrevet

Zara har mye fint! Newbie på Kappahl er også bra.

Skrevet

Handler endel på Babyshop jeg da, men skal sjekke Polarn O`Pyret, samt Pompelux. :)

Skrevet

Synes Lindex har mye fint, også til gutt. Klart best av lavpriskjedene, etter min mening :)

Skrevet

Da går du/dere tydeligvis på feil butikker. Jeg har masse fint til gutten min, og ikke et eneste plagg med f.eks dødningehode på som jeg også synes er grusomt.

Skrevet

Har aldri hatt problemer med å finne pene klær til guttene - uten mønster av div slag!

Skrevet

Til minste på 1 år kjøper jeg nesten alt på Benetton. Også liker jeg petit bateu som de har bla på babyshop. Til han på 3 år kjøper jeg mye på Monsoon.

Skrevet

Zara har og mye fint, men kvaliteten varierer veldig. Når jeg er i USA hamster jeg på baby Gap.

Skrevet

Synest name it har fine klær til gutt!

Anonymous poster hash: 26cf0...32c

Skrevet

Enig. Og en bra passform er og vanskelig å finne men det har neppe noe med kjønn å gjøre. Sånnen vpr er helt gjennomsnittlig i lengde og vekt for din alder men litt lang overkropp. F.eks kappahl har mye enten for kort eller trangt rundt magen. Nameit er bare trangt så må opp en størrelse eller to. Mens cubus har for vide og lange armer. Har prøvd div dyre merker og, mye dårlig passform, men oftete finere å se på. Lindex passer best her og har faktisk en del fint til men er noen uker siden sist jeg var der så utvalget kan ha endret seg.

Anonymous poster hash: 0fcdc...0c2

Skrevet

zara, newbie og hust and claire har mye fint :) Men er enig.. Blir misunnelig når jeg ser alle de fine jente klærne :( kommer til og handle litt på jente avdelingen...

Skrevet

Synes Lindex har mye fint, også til gutt. Klart best av lavpriskjedene, etter min mening :)

Enig. Ellers er P&P best på gutteklær synes jeg.

Anonymous poster hash: 14b4c...730

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...