Gå til innhold

Klær til første skoledag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde deres jenter på seg første skoledag? I 1. klasse, altså. Jeg hadde tenkt å ha på jenta mi en ny, fin hverdagskjole, men finner ingenting i butikkene nå :(

Anonymous poster hash: 83b03...6a1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt en fin kjole på Zara, på salg. Med jakke mangler bare sko.

Anonymous poster hash: 1d9e1...9a9

Skrevet

Jeg har kjøpt en fin kjole på Zara, på salg. Med jakke mangler bare sko.

Anonymous poster hash: 1d9e1...9a9

Skrevet

Jeg valgte hvit og blå stripet genser og marineblått skjørt til begge mine. Klassisk og ser pent ut på bilde selv om årene går. Jeg selv hadde hvit og blå stipet genser og marineblått skjørt på min første skoledag i1975, det ser pent ut på bilde selv i 2014. Jeg hadde da mørkeblå silkesløyfer i mineusefletter, begge mine jenter hadde dry også i hhv 2010 og 2012.

Anonymous poster hash: 662dc...5f7

Skrevet

Dry = det

Anonymous poster hash: 662dc...5f7

Skrevet

En dongerikjole fra Lindex, tights med blonde nederst og ballerinasko hadde datteren min i fjor. En flette og sløyfe i håret.

Anonymous poster hash: e0e14...4e9

Skrevet

Barna får nye klær før skolestart hvert år men har ikke valgt noe spesielt med tanke på bilder de får selv velge hva de vil ha på seg av det nye (også i første klasse.) Men jeg prøver å se til at de matcher sånn noenlunde da.

Anonymous poster hash: 1faba...d16
Skrevet

Jenta mi hadde nye jeans, slim fit med slitte effekter, en en mørk blå t-skjorte med ett eller annet dyreansikt i samme farge, var også litt glitter på den. Mørke blå conversesko. Hun er opptatt av å se litt tøff ut i klesveien fordi hun alltid blir tatt for å være yndig og søt pga. utseende sitt. Hun liker å pynte seg, men det skal være litt rocka eller litt skatepreg over det.

Skrevet

Litt retro med smårutete kragekjole, hvite halvstrømper og svarte spennesko.

Anonymous poster hash: 703ce...648

Skrevet

Jeg har verken skolebarn eller jenter, men husker at mamma tok på meg lilla skjørt og genser, med rosa prikker. MOT min vilje;)) Så helt forferdelig ut. Er en god del år siden da..måtte bare skrive det her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...