Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Jeg tror jeg må ha verdens beste mann. Vi har vært sammen i 3mnd og han er virkelig den mest romantiske og snille mann på jord. Han er gavmild, tålmodig og ikke minst vanvittig kjærlig. Aldri har jeg møtt en mann som han, og sexlivet er utrolig bra. Vi deler alt av lyster og fantasier, mangler ingenting. Jeg har til og med blitt fridd til og skal gifte meg med verdens flotteste mann... Jeg er verdens heldigste Anonymous poster hash: c07a0...a8d
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Lol, vi snakkes om 3 år. Anonymous poster hash: 90305...96d
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Det kalles å være nyforelsket. Anonymous poster hash: 3ead0...09b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 hihi, bra du er forelsket! Men ja, snakkes om 7år! hiihihi Anonymous poster hash: 08b37...8a9
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #6 Skrevet 1. august 2014 Forlovet etter 3 mnd faktisk. Ja ok. Snakkes om noen år, når du har litt mer erfaring. Nyforelsket kalles det du har nå. Anonymous poster hash: b87c6...d36
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #7 Skrevet 1. august 2014 Synes det høres fantastisk ut, jeg! Noen er så heldige at de bare vet at den andre er den riktige for dem, og for dem går det gjerne fortere enn andre (og kanskje til og med dem selv) mener ting bør gå. Jeg kjenner flere slike par - og de er like lykkelige 10-15 og 25 år etter de møttes. Selvfølgelig er ikke alle dager rosa og superhappy, men disse parene har det faktisk langt over gjennomsnittet bra i sine forhold. Man kan være realistisk til at fremtiden kan bli anderledes enn man håper på i øyeblikket - og likevel være lykkelig med livet og partneren slik det er nå. Nyt livet og ta vare på hverandre, HI Anonymous poster hash: dfcba...2d8
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #8 Skrevet 1. august 2014 Haha, huff glad ikke min mann fridde etter 3 måneder. Etter 7 år fridde min mann, er glad han ikke brukte opp alle godene å overraskelsene innen 6 måneder. Lurt å spre det over flere år;-) Vi er forelsket ennå etter 11 år sammen<3 Lykke til håper det varer:-) Anonymous poster hash: 74d7a...0cb
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #9 Skrevet 1. august 2014 Gratulerer Det er en fantastisk følelse. Jeg følte det på samme måte da jeg møtte mannen min, og jeg føler det samme nå, åtte år senere. Anonymous poster hash: f0d25...be5
Pretty woman Skrevet 1. august 2014 #10 Skrevet 1. august 2014 Min mann fortjener tittelen årets mann og pappa Han står virkelig på for familien. Jobber full stilling i ansvarsfull og stressende yrke. Han bidrar likefullt vedr. ansvar for 3 åringen, dvs alt av morgenstell, kjøre til bhg, bading/dusj likt med meg, leking, alt med å stå opp om natten ( vært mye våken...) lese om kvelden annenhver dag. I tillegg gjør han husarbeid (selv om jeg gjør mest der) Han er også en handyman som står for vedlikehold og oppussing, og hagearbeid Jeg er også med på hagearbeidet. Han er også veldig generøs med dyre, fine gaver o.l. All ære til min flinke mann Vi er ikke nyforelsket - vært sammen i 20 år!
Nodisc Skrevet 1. august 2014 #11 Skrevet 1. august 2014 Min mann fortjener tittelen årets mann og pappa Han står virkelig på for familien. Jobber full stilling i ansvarsfull og stressende yrke. Han bidrar likefullt vedr. ansvar for 3 åringen, dvs alt av morgenstell, kjøre til bhg, bading/dusj likt med meg, leking, alt med å stå opp om natten ( vært mye våken...) lese om kvelden annenhver dag. I tillegg gjør han husarbeid (selv om jeg gjør mest der) Han er også en handyman som står for vedlikehold og oppussing, og hagearbeid Jeg er også med på hagearbeidet. Han er også veldig generøs med dyre, fine gaver o.l. All ære til min flinke mann Vi er ikke nyforelsket - vært sammen i 20 år! Høres ut som du har det pretty good
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå