Lakrisogvin Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Vi er alene hjemme. Ungene er på overnatting og om litt skal vi ut med noen venner! Det er stille. Og rolig. Etter 4 uker ferie med barn i strålende sommer bare nyter jeg å være alene hjemme:) Skulle gjerne hatt mer ferie, men ut over det ( og at jeg bør bytte jobb snart) er det bare elsk! Terrasse, stillhet, brisen på en liten øl og ingen jeg må gjøre noe for:) Elsk! Ha en fin kveld alle!
Himmel og hav Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Kos dere! Her er det også elsk, fred, ro, fredag, beina opp og iskald iste i skyggen.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 2. august 2014 #3 Skrevet 2. august 2014 Jeg ser frem til kommende barnefrie elsk! Det kommer snart og skal nytes til det fulle:) selv om man klart halshugges for å si noe annet enn at du vil være med ungene dine 24/7 inne hos gala annie, så sier jeg det her og mener det! Jeg er og må være noe annet enn hjemmeværende for å være en bedre mamma og kjæreste. Ikke alt skal skje på ungenes premisser enkelt og greit! Utenom det så slår jeg til med lørdag, nylagde lakris og sjokolade makroner, en unge som sover og en som gleder seg vilt over å kunne slå foreldrene sine i et app spill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå