Gå til innhold

sommerkroppen 2015! :-)


Ennai

Anbefalte innlegg

Huff god bedring! :)  Håper du slipper lett unna.

 

Jeg sitter på hotellrommet etter frokost, helt stappa :o   Hehe..

Sitter under dyna og bare sløver. Er så trøtt.. Har bare lyst å sove, men får heller legge meg tidlig i kveld. Spent på hvordan det har gått med eldste som hoster til han kaster opp, og kastet opp blod på torsdag. Var hos legen og fikk Corsodyl? Nei det høres feil ut. Noe sterk hostesaft med trekant på. Spent på om han er klar for en ny uke. Og litt spent på om lillebror har blitt smitta.

 

Bare 1 uke til vinterferien. Lurer på hvordan det skal gå med halvfaste da. Sikkert helt fint :)

 

 

Cosylan sikkert, smaker høgg men funker meget bra. 

Endret av ♥ Løvemamma ♥
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke spysyka heldigvis! !:-) men har hatt magekramper i hele går ettermiddag, kveld og litt i natt.... begynner å bli bedre nå, men nesten 'redd' for å spise i tilfelle krampene starter opp igjen. ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, skjønner mange steller syke barn og seg selv... Jeg kom hjem i natt etter litt mye vin og godis hos ei venninne. Hørte da at yngste gråt og var urolig - spydd ut hele senga og seg selv, gått i ett i over 12 timer nå med oppkast, dusjing, klesskift mm. Stakkars lille som ikke helt skjønner hva som skjer med kroppen...

 

Da blir det ikke morsdagskake til bestemor da, slapp jeg de kaloriene! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Huff god bedring! :)  Håper du slipper lett unna.

 

Jeg sitter på hotellrommet etter frokost, helt stappa :o   Hehe..

Sitter under dyna og bare sløver. Er så trøtt.. Har bare lyst å sove, men får heller legge meg tidlig i kveld. Spent på hvordan det har gått med eldste som hoster til han kaster opp, og kastet opp blod på torsdag. Var hos legen og fikk Corsodyl? Nei det høres feil ut. Noe sterk hostesaft med trekant på. Spent på om han er klar for en ny uke. Og litt spent på om lillebror har blitt smitta.

 

Bare 1 uke til vinterferien. Lurer på hvordan det skal gå med halvfaste da. Sikkert helt fint :)

 

 

Cosylan sikkert, smaker høgg men funker meget bra. 

 

 

Du har garantert rett :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle syke slipper lett unna både med seg selv og med barn og blir fort friske :) 

 

Her er det bare hvor mange kilo jeg har gått opp til neste veiing. Tror jeg må faste en uke for å ikke ha gått opp. Det er godt det er lenge til neste store ting som skjer, og det som skjer er bare for 1 dag og ikke overnattinger og godteri i mengdevis :)

Får starte innspurten til sommeren i morgen når jeg står opp, for det er ikke det vi har jobbet med siden nyttår vel!? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, vi har også hatt mye sykdom i hus de siste ukene. Feber og forkjølelse forrige uke og magevondt og oppkast denne uka. Ungene og jeg har hatt begge delene, men Jeg har allikevel ikke gått ned i vekt...

 

God bedring til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dere også blir fort friske!! :)

 

Jeg har vondt i magen og har vært på do så mange ganger etter at vi kom på hotellet at jeg ikke har telling.. Jeg vet ikke hva det er med meg og hotell! :o

Det har vært episoder før også, men

1. Ullensvang - drakk i bøtter og spann så det kan ha noe med saken og gjøre, men satt på do, mens jeg kastet opp i vasken. Var dårlig fredag, lørdag og søndag. Til tross for nesten ingen alkohol på lørdag. Og tidlig i seng pga. magen og formen.

2. Praha - levde på lavkarbo. Var på do, men slet ikke med magen på samme måte :)

3. Stavanger - drakk alkohol og masse kaffe (og Baileys). Mannen sov godt for å si det slik.. Våknet av at jeg måtte på do også. Var dårlig i magen, men ikke fyllesyk i det hele tatt.

4. Hjelmeland - Måtte løpe fra middagen, opp på rommet. Måtte stå opp i dag, ut på do. Flere ganger på hotellet og nå ikveld. Ikke rørt alkohol.

 

Jeg forstår det ikke. Er det maten? Rensligheten til de som jobber med maten? Søppelmat? Lufta? What??

 

 

Jeg er ikke i form, trøtt og sliten. Ubehag i magen. Mannen har også vært masse på do.

Nå vet jeg ikke om mer hotell, så da blir det vel bra en stund :P

 

Helt inderst inne så håper jeg at når jeg har løs mage så kommer maten ut igjen før den tar opp alle kaloriene. Meeeen, jeg vet at det ikke er slik hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, nye muligheter! Litt rufsete ble det uka som gitt, men nye 700 gram ned er vel noe! 93,1 idag, håper jeg ser 92 tallet neste mandag - det er leeenge siden! Ha en fin uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! :)   Jeg håper også på nye muligheter. Håper jeg klarer noen turer denne uka, slappe av og holde meg til spiseplanen. Er i alle fall nokså sulten nå. Men har halvfaste i dag og skal ikke starte dagen med mat. Føler meg litt stappa også, så skal bare bli godt å få bort den oppblåste magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter uka friskt jeg også, nyter en god juice til frokost, alt for lenge siden forrige gang. Juicing er lett, men vask av maskinen etterpå er så kjedelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endelig komt meg ut på tur igjen :)   Det blir bare 1 tur i dag, og i morgen, så får vi se hva resten av uka bringer.

Det var herlig å gå, slitsomt og tungt, men herlig :D  Jeg må kjøpe en mindre sele til valpen da :P  Den satt fint på når jeg prøvde den, men etter å ha kastet lappen og når han begynte å bevege seg og dra, så var den alt for stor. Hehe var glad jeg ikke traff så mange i skogen i dag :)

 

Er veldig trøtt i dag, blir nok en hvil senere siden jeg ikke har klart å finne roen enda. Vasker på klær som bare det etter helga også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er iallefall noen hihi:)

 

Her har det gått rett vest de siste ukene, syk selv, syke barn og hjemmedager. Da er det så forbanna vanskelig å leve sunt! Det er mye enklere når hverdagen er som den bruker. Nå har jeg sittet på ræva i to uker, litt lei av sofaen... Tror jeg begynner jobbhverdagen imorgen (krysser fingrene for ingen mer sykdom).

 

Vekta viste 69,6 idag, opp 200 gram. Er egentlig glad for at det ikke er mer. Jeg har lovet meg selv at jeg alrdi mer (iallefall ikke før fylte 60 år) skal veie 70. Så nå må dette snu! Håper på ei uke med mer bevegelse og god form, samt at jeg greier å spise riktig. Hvor mange ganger skal jeg gidde å gå ned fra 69 til 67-68?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er noen som er flinke :P 

Jeg vil bare sove hehe :) 

 

Jeg er også lei av å bikke over 80 hver gang jeg ikke har vært flink, hatt ferie, det har vært jul, sommer eller noe annet.

Det er bare en ting å gjøre, bite tennene sammen og prøve å gjøre det bedre denne gangen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da var helgen over. Spiste sunt på lørdag og var på trening. På kvelden var det vin og pizza med noen venner, så det ble vel en del kalorier der...men det må være lov 😉 Søndag ble det veldig lite mat, var dårlig etter vinen på lørdag... Har spist sunt i dag og nett vært en time på trening. Håper jeg klarer å være like flink denne uken som forrige uke...men samboeren min er kommet hjem fra nordsjøen nå, så da merker jeg at det er vanskligere å holde deg til den sunne maten...😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resten av dagen har også gått fint, jeg er nå stappmett etter middagen.

 

God bedring til dere som hangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det veiedag her, eller dvs alle dager er egentlig veiedag, jeg veier meg HVER dag jeg ;) Vekta viste 65,2 og har da gått ned 1 kg, HURRA!!! Har ikke vært superflink denne uka, så dette er lovende :)

 

Helgen gikk greit, passet godt på, men tok noen håndfuller chips på lørdag, og vi hadde hjemmelaget pizza på søndag. Eller er jeg avhengig av cola zero for å få dette til...håper jeg ikke har etset vekk tennene mine når jeg når målet  :P Ellers er målet for denne uka å begynne og trene...tenkte å kjøre på med kks "kom i form på 8 uker", og da er første runde i dag (!) Det spørs om gamlemor klarer å mobilisere  :trene: lysta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott med så gode resultater nerdybirdy! :)

 

Nå skal jeg hente lillebror, trene med ham og spise kvelds. I morgen får jeg mer mat :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi inne i 3. uke med sykdom i hus... Det går på rundgang altså, jippi. Jeg har vasket 3 dyner det siste døgnet, trenger jeg si mer?

 

Det kommer vel bedre tider ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så kjedelig Sol-regn-latter! :(  Huff det er pyton! Håper det gir seg raskt!!

 

Jeg er sulten og kjenner at jeg skulle hatt litt mat. Men har halvfaste så skal ikke spise mer i dag. Så fort barna har roa seg oppe skal jeg i seng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jeg er også med i opp på vekta hver dag klubben. 

 

I dag har jeg bestemt meg at i neste uke kaster jeg meg på en bare juice faste. Planen er å faste i en uke fra lørdag til lørdag uka etter. Tenkte jeg skal utnytte at jeg skal jobbe korte dager hele neste uke og har da ikke tid til å være i stallen. Å starte en faste når jeg er i stallen vil bare gjøre at jeg treffer veggen HARDT de første dagene. Blir nok tøft nok uansett.

 

Gutta planlegger en tur nordover til  besteforeldrene og da kan jeg slite med hodepine når de er borte. De første dagene skal visst være ett hel*****e, når kroppen kvitter seg med sukker og koffein. 

 

Hvorfor vil jeg faste, jeg ønsker å kvitte meg med iskaffe avhengigheten min og sukkeravhengigheten. Også ønsker jeg å la cellene i kroppen få en skikkelig boost med masse næringsstoffer. Vekttap er en bonus og ja det vil motivere meg veldig om kiloene raser litt ned i syv dager. Wish me luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja lykke til! :)   Jeg hadde dødd på meg om jeg ikke fikk tygge mat på 7 dager :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff sykdom er ikke noe greit! :(  Det tømmer en for energi.

 

Jeg hadde veldig lite energi når jeg sto opp i dag, kjente at det ble lite mat i går. Har faktisk spist frokost allerede, pleier jo aldri å spise så tidlig :P

 

Har nå tid til å glo litt på tv og slappe av før jeg skal avgårde med minste til sykehuset og oppfølging på astmaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)   Det ser dårlig ut med turen i dag. Har sovet alt for lite 2 netter på rad, så når jeg hadde sendt avgårde mann og eldste i dag så ble det 2 timer på sofaen. Jeg har ikke sjans til å gå tur nå. Jeg sliter med å gå over stuegulvet. Får se senere om jeg kommer meg. Jeg må spare litt energi til eldste skal på svømmetrening. Det er nesten 20 min å kjøre, og varer akkurat så lenge at det ikke er vits å reise hjem. Derfor pleier jeg å handle i mens, og det skal jeg prøver på i dag også. Trenger en del ting. Så jeg må spare på energien, så får jeg heller se om jeg klarer senere eller så får det bare bli en annen dag..

 

Lite energibruk og høyt inntak denne uka også, har ikke det minste lyst å veie meg på fredag.

Jeg går nesten uten mat 3 dager i uka, og klarer ikke å gå ned :o  Det er jo hårreisende :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! 😊 Da var onsdagen snart over også...går så fort desse ukene! Spist sunt i går og i dag, og i dag ble det 1,5 t trening. Lagde skillingsboller med barna i dag, så jeg måtte smake på en liten en 😉 Men er ikke kommet over kalori-grensen min fordi om 😊 har ikke tro på at jeg kommer til å gå ned like mye denne uken som sist (1,2 kg), går alltid ned mest den første uken. Jeg har et mål om å nå 60 kg innen 2 mnd, og det bør gå..har 2,8 kg igjen. Tar det rolig og stresser ikke. Det er de dårlige vanene med sjokolade og brødmat hver dag jeg må slutte med. Har ikke smakt verken sjokolade eller brødmat på 2 uker nå 😊 så får se hva vekten viser på fredag...håper på 62,3..men får se 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...