Gå til innhold

sommerkroppen 2015! :-)


Ennai

Anbefalte innlegg

Å nei, det var trist å høre!!! Eller? Vet jo ikke hva eller hvem som ligger bak dette men brudd er likevel stort sett trist. Og ja, hvorfor skal du trøste deg med mat? Slik at du kan bli enda mer lei deg når vekta går opp? Kanskje du greier å bryte et mønster der mat=trøst? Har ikke greid det selv altså, haha.

 

Vel, ukas veiing...67,8, det vil si opp et par hundre gram. Går jo feil vei nå før jul, det var ikke planen akkurat. Har vært litt for mange små utskeielser og lite trim, da går det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel... det blir i alle fall mer tid til trening nå... Det har blitt slutt i forholdet. Må bare huske på å ikke trøstespise nå da.

Å så synd Lunaria. Bruk tid til å komme deg over dette, bruk treningen til noe positivt (endorfiner helluuu). Gjør det for deg og for å føle deg bra med kroppen. Og selv om du ikke har barn så er det veldig hyggelig å ha deg her. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg julegave fra mamma, en ny juicepresse, så nå koser jeg meg med kveldsjuicen min. Planen er å juice til frokost og kveld, og da spise middag og eventuell lunsj. :)

 

Trening: check

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist Lunaria :(

Jeg hiver meg på Løvemamma, det er kjekt å ha deg her uansett :)

 

Nå har du sjansen til å vise kroppen din og deg selv at du kan hvis du vil! Ikke gi opp nå. Ikke la kroppen din lure deg til å ta dumme valg. Vi er her for deg og støtter deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her juices det til den store gullmedaljen. Gjett om jeg får i meg mengder med grønnsaker. (Prøver å bruke lite frukt pga fruktsukkeret) Hvordan går det med dere i førjulstiden? Dette er første julen hjemme (faktisk første turen hjemme) til mor jeg føler jeg er motivert og faktisk tar meg i nakkeskinnet og trener. Vanligvis hadde jeg flyttet inn i sofaen og snopskapet og bare trykket hodet og magen full.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her juices det til den store gullmedaljen. Gjett om jeg får i meg mengder med grønnsaker. (Prøver å bruke lite frukt pga fruktsukkeret) Hvordan går det med dere i førjulstiden? Dette er første julen hjemme (faktisk første turen hjemme) til mor jeg føler jeg er motivert og faktisk tar meg i nakkeskinnet og trener. Vanligvis hadde jeg flyttet inn i sofaen og snopskapet og bare trykket hodet og magen full.

Her har det gått fullstendig feil vei, vekta har gått opp...sukk :P Når jula er over så skal jeg ta meg i nakken. har kjøpt meg brodder, så nå er det ingen unnskylding at det er glatt lenger :unsure:

 

Jeg har veldig lyst på juicemaskin, men sliter med å velge hvilken. Hvilken har du, er du fornøyd med den?

 

Anonymous poster hash: fa7fa...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Her juices det til den store gullmedaljen. Gjett om jeg får i meg mengder med grønnsaker. (Prøver å bruke lite frukt pga fruktsukkeret) Hvordan går det med dere i førjulstiden? Dette er første julen hjemme (faktisk første turen hjemme) til mor jeg føler jeg er motivert og faktisk tar meg i nakkeskinnet og trener. Vanligvis hadde jeg flyttet inn i sofaen og snopskapet og bare trykket hodet og magen full.

Her har det gått fullstendig feil vei, vekta har gått opp...sukk :P Når jula er over så skal jeg ta meg i nakken. har kjøpt meg brodder, så nå er det ingen unnskylding at det er glatt lenger :unsure:

 

Jeg har veldig lyst på juicemaskin, men sliter med å velge hvilken. Hvilken har du, er du fornøyd med den?

 

Anonymous poster hash: fa7fa...5fb

 

Skulle ikke være anonym da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Vel... det blir i alle fall mer tid til trening nå... Det har blitt slutt i forholdet. Må bare huske på å ikke trøstespise nå da.

Slutt i forholdet? Som i at du og mannen går fra hverandre??

 

Ja, og jeg burde vel kanskje gå fra dette forumet. Jeg er jo egentlig ikke mor og jeg er heller ikke gravid. Men det var i planene, så da tenkte jeg jo hvorfor kunne jeg ikke melde meg inn her, når jeg gjerne kunne bli gravid når som helst (men gjerne etter at jeg hadde gått ferdig skole). Melde meg inne her for å lære litt, på en måte. Men så har jeg jo bare brukt vektfora også da...

 

Så trist :(

Men du må ikke forsvinne ut herfra, ingen grunn til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever på lavkarbo og følger min plan. Går tur nesten hver dag med valpen på 35-40 min.

 

Føler likevel ikke at det skjer noe med vekta. Jeg skal veie meg i morgen og har nok ikke gått ned noe. Men, jeg er fortsatt slankere i år enn jeg var i fjor, og det er vel verdt noe!? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen her var å være så sunn som mulig dette julen, men det blir jo det motsatte! Kommer IKKE til å veie meg før 9 januar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Her juices det til den store gullmedaljen. Gjett om jeg får i meg mengder med grønnsaker. (Prøver å bruke lite frukt pga fruktsukkeret) Hvordan går det med dere i førjulstiden? Dette er første julen hjemme (faktisk første turen hjemme) til mor jeg føler jeg er motivert og faktisk tar meg i nakkeskinnet og trener. Vanligvis hadde jeg flyttet inn i sofaen og snopskapet og bare trykket hodet og magen full.

 

Her har det gått fullstendig feil vei, vekta har gått opp...sukk :P Når jula er over så skal jeg ta meg i nakken. har kjøpt meg brodder, så nå er det ingen unnskylding at det er glatt lenger :unsure:

 

Jeg har veldig lyst på juicemaskin, men sliter med å velge hvilken. Hvilken har du, er du fornøyd med den?

Anonymous poster hash: fa7fa...5fb

Skulle ikke være anonym da:)

Jeg har nå min andre juicer, denne gang en slowjuicer fra Sandstrøm til 799 fra Elkjøp. Det jeg liker med den er at den er mye mer stillegående enn min andre som er en phillips sentrifuge med xxl innmatning. Men phillipsen filtrerer bedre og jeg slipper å sile ut juicen etter at den er ferdig. Eneste grunn til ny er at phillipsen har begynt å lukte brent når jeg bruker den, jeg må prøve å finne kvitteringen for å reklamere. Og phillipsen bråker noe veldig. Det ferdige produktet fra Sandstrømen ser renere ut i fargen fordi prossessen går saktere og det kommer ikke så mye oksygen i juicen, smaken er god på begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg til vekta i morgen. Håper nesten jeg glemmer det! :o

Skulle liksom ikke spise nøtter heller denne uka sånn at kroppen binder vann hehe :)

Sånn gikk det. Jaja det er jo ikke siste sjans i morgen, og som sagt, jeg var feitere i fjor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta sa 83,5.

Kan vel ikke annet enn å være fornøyd mtp. innsatsen. Så får jeg heller være misfornøyd med innsatsen..

 

Veier meg kanskje en gang til før jul. Men det blir vel 83-84 som blir julevekta og jeg nådde nok en gang ikke målet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er julen her og mye god mat;-)

 

Har planlagt å gå tur hver dag når lillegutt skal sove. Og få lagt inn noen treningsøkter.håper på noen skiturer også da vi endelig har snø i jula!

Etter leting av julekjole nå i desember er jeg enda mer motivert til å gå ned..

 

God jul kjære medslankere! Er glad jeg har dere med på mine opp og nedturer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske dere alle enn riktig god julefeiring.

 

Mye god mat og godsaker her også, men treningen har jeg vært flink med. I morgen starter dagen med trening før all den gode maten og kakene til kvelds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul jenter!

Mange av oss har fulgt hverandre i over et år, og jeg setter veldig pris på dere alle sammen! Takk for all støtte, de felfortjente utfordringene , latter over egen og andres små hverdagsgleder og all syte-forståelse :) Takk for at dere deler og motiverer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist masse og godt i jula. Idag skal være siste dagen så skal jeg over på lavkarbo igjen. Det er verre å slutte når de andre koser seg enn å bare holde seg. Men jeg har valgt det selv så kan ikke klage.

 

Fikk en bukse av min beste venninne til jul. I samme str. som jeg har i en annen modell. Jeg har ikke sjans å komme opp i den.. Har hatt før i samme str. og det var alltid de som passet når jeg hadde lagt på meg litt. Så forstår ingenting. Men får ha som mål å komme opp i den da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Her juices det til den store gullmedaljen. Gjett om jeg får i meg mengder med grønnsaker. (Prøver å bruke lite frukt pga fruktsukkeret) Hvordan går det med dere i førjulstiden? Dette er første julen hjemme (faktisk første turen hjemme) til mor jeg føler jeg er motivert og faktisk tar meg i nakkeskinnet og trener. Vanligvis hadde jeg flyttet inn i sofaen og snopskapet og bare trykket hodet og magen full.

Her har det gått fullstendig feil vei, vekta har gått opp...sukk :P Når jula er over så skal jeg ta meg i nakken. har kjøpt meg brodder, så nå er det ingen unnskylding at det er glatt lenger :unsure:

 

Jeg har veldig lyst på juicemaskin, men sliter med å velge hvilken. Hvilken har du, er du fornøyd med den?

Anonymous poster hash: fa7fa...5fb

Skulle ikke være anonym da:)

Jeg har nå min andre juicer, denne gang en slowjuicer fra Sandstrøm til 799 fra Elkjøp. Det jeg liker med den er at den er mye mer stillegående enn min andre som er en phillips sentrifuge med xxl innmatning. Men phillipsen filtrerer bedre og jeg slipper å sile ut juicen etter at den er ferdig. Eneste grunn til ny er at phillipsen har begynt å lukte brent når jeg bruker den, jeg må prøve å finne kvitteringen for å reklamere. Og phillipsen bråker noe veldig. Det ferdige produktet fra Sandstrømen ser renere ut i fargen fordi prossessen går saktere og det kommer ikke så mye oksygen i juicen, smaken er god på begge.

 

Det er så mange forskjellige juicemaskiner å velge i, blir jo helt forvirret. Har du den phillipsen som tar hele frukter? Jeg synes det ser så praktisk ut, men har hørt at de bråker fælt og det er jo en ulempe da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det nok

 

Jeg er lei av å være overvektig, lei av å aldri føle meg fin i tøyet lenger. Jeg som hadde som mål å nå 80 kg til jul, gikk helt feil vei og veier nå nesten 90 i stedet for........vræææælll.

Men nå er det nok, jeg orker ikke en sommer eller jul til sånn som dette. Jeg hater det, kan jo bli deprimert av mindre. Jeg har gått opp nesten 25 kilo de siste 7 årene. Så nå er det på tide å ta meg sammen. Men guuud så vanskelig det er. Jeg er en lat sofagris og har bare meg selv å takke :(

 

Veier nå 88,2 kilo :(  Første mål er 80 kilo......igjen...........

 

Drømmen er å gå ned 23 kilo til slutt, ønsker å veie 65 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valnøtta.... samme tanker hat jeg. NOK ER NOK! !!!!!

Har ikke følt meg fin/pyntet i hele tatt i julen. .. hadde lyst på kjole men ingen var bra nok. Er DRITTLEI!!!

 

Så nå SKAL jeg ned. Min kjære bror har gått ned nesten 20 kg i høst så nå skal han på banen med diett og trening! Er spent på vekta. Sist jeg veide meg var jeg 109kg. Men det er et par mnd siden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valnøtta.... samme tanker hat jeg. NOK ER NOK! !!!!!

Har ikke følt meg fin/pyntet i hele tatt i julen. .. hadde lyst på kjole men ingen var bra nok. Er DRITTLEI!!!

 

Så nå SKAL jeg ned. Min kjære bror har gått ned nesten 20 kg i høst så nå skal han på banen med diett og trening! Er spent på vekta. Sist jeg veide meg var jeg 109kg. Men det er et par mnd siden....

Det er så kjedelig å ikke føle seg vel, uansett hva en tar på seg :(

Hvis du får noen gode tips av broren din, så del de gjerne med meg :) Kanskje vi kan oppmuntre og pushe hverandre mot en bedre, og lettere sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Her juices det til den store gullmedaljen. Gjett om jeg får i meg mengder med grønnsaker. (Prøver å bruke lite frukt pga fruktsukkeret) Hvordan går det med dere i førjulstiden? Dette er første julen hjemme (faktisk første turen hjemme) til mor jeg føler jeg er motivert og faktisk tar meg i nakkeskinnet og trener. Vanligvis hadde jeg flyttet inn i sofaen og snopskapet og bare trykket hodet og magen full.

 

Her har det gått fullstendig feil vei, vekta har gått opp...sukk :P Når jula er over så skal jeg ta meg i nakken. har kjøpt meg brodder, så nå er det ingen unnskylding at det er glatt lenger :unsure:

 

Jeg har veldig lyst på juicemaskin, men sliter med å velge hvilken. Hvilken har du, er du fornøyd med den?Anonymous poster hash: fa7fa...5fb

Skulle ikke være anonym da:)

Jeg har nå min andre juicer, denne gang en slowjuicer fra Sandstrøm til 799 fra Elkjøp. Det jeg liker med den er at den er mye mer stillegående enn min andre som er en phillips sentrifuge med xxl innmatning. Men phillipsen filtrerer bedre og jeg slipper å sile ut juicen etter at den er ferdig. Eneste grunn til ny er at phillipsen har begynt å lukte brent når jeg bruker den, jeg må prøve å finne kvitteringen for å reklamere. Og phillipsen bråker noe veldig. Det ferdige produktet fra Sandstrømen ser renere ut i fargen fordi prossessen går saktere og det kommer ikke så mye oksygen i juicen, smaken er god på begge.

Det er så mange forskjellige juicemaskiner å velge i, blir jo helt forvirret. Har du den phillipsen som tar hele frukter? Jeg synes det ser så praktisk ut, men har hørt at de bråker fælt og det er jo en ulempe da

Ja den bråker, (type fly som tar av nesten) men det er veldig fort overstått, etter en tid med sandstrømen nå savner jeg faktisk phillipsen mer og mer, grunnen er at det er mer jobb å vaske sandstrømen og at jeg må sile juicen når den er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir skremt over kroppen min for tiden. Jeg har egentlig gitt blanke f i både vekt, trening og kosthold i det siste. Har vært så langt nede, at jeg har proppet i meg både det ene og det andre. Har spist potetgull og sjokolade som erstatning til vanlig mat, ikke trent en eneste gang og drukket alkohol for å være ute på livet. Jeg møtte han forresten i går, han var festsjåfør og måtte spørre han om han ville kjøre meg et lite stykke fordi folkene mine hadde forlatt meg. Og nå depper jeg om mulig enda mer. Hva er det for noe med meg? Jeg vet jo at det var for det beste, men likevel... Jeg vil ha han tilbake, men hvilken forutsetning har jeg for at det ikke blir likens som det var?
 

Nå er jeg da nede på 83cm rundt magen. Og det er 3-4 cm på kort tid. Jeg er ganske så sikker på at dette ikke er bra. Har vært vant med å gå ned en centimeter i måneden. Og nå 3-4 cm på hva? To uker? Og jeg har ikke spist ordentlig engang? Gjør kjærlighetssorg virkelig så mye på kroppen? Jeg blir nesten litt redd av dette jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...