Gå til innhold

sommerkroppen 2015! :-)


Ennai

Anbefalte innlegg

Et svakt lite hei.... Ikke vært her inne på lenge da jeg ikke har noe positivt å med dele.... 72 et eller annet jada!!! Gaaaaddd gir snart opp jeg ER dømt til og være feit. Men hey noen må jo være det for hvem ellers skal kjøpe klær i store størrelser?!? Blir ikke ny julekjole på meg i år for å si det sånn...

 

Jeg veit ikke helt hvordan jeg skal angripe desse kiloene heller... Vil trene, må trene... En annen dag... Mårgen!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag ble det bare svømming og sykling til og fra svømminga. Har vært hestetaxi for ei venninne i dag, og derfor omtrent bodd i bil fra jeg leverte i bhagen til jeg henta. Hadde jeg huska det hadde jeg nok fått lurt inn ei økt rett etter henting før svømminga men da tenkte jeg ikke på det gitt. Nå er det natta, ny dag i morgen ☺😊😴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er heldig som kan svømme!! Å som jeg savner det :/

 

Jeg har spist kakemann igår og idag :o Spiste 2 halve bittesmå igår og 1 liten idag.

Men forutenom middag og 1 bar er det alt jeg har spist idag så de kaloriene kommer nok godt med :)

 

Har gått tur også. Jøss så flink jeg er! :P

Jeg har bestemt meg for å aldri gi vekk flere feite-klær.. det er bare dumt og tåpelig når jeg går opp igjen. Kjøper jo nye, fine klær nesten hver uke også :/ Jeg er liksom ikke redd for at jeg ikke skal få brukt dem..

Har vi ikke helt troen på oss selv eller?? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 82,6 på vekta idag så da må det ha vært mensen som gjorde at jeg hadde oppgang på mandag.

Kjenner også at jeg ikke bryr meg så veldig når jeg vet at jeg er på riktig vei. Jeg vet jeg går ned i str.

Det hadde vært gøy å komme under 80 til jul, men jeg tar det som det kommer. Det er jo da 2,7 kilo på knapt 3 uker. Tviler på at det går. Men kanskje til nyttår :)

 

Så lenge det går rett vei så hjelper det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ryker tykkeklærne når jeg har gått ned til 80 kg , kjolene skal få bli med til en skredder å bli sydd inn.

 

Ny dag nye muligheter, straks avgårde til stallen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her varierer vekta veldig... Alt fra 67-69, lurer på hva som skjer med kroppen min. Håper å få holde meg på 67 nå. Skal holde meg borte fra alt som heter lefser og muffins! Hadde kaffebesøk, og svigerinna tar alltid med lefser og annet godt. Og hun kjøpte inn et helt lass. Klarte ikke å dy meg, og de lot det til og med bli igjen... to store muffins med over 300kcal i hver, og fire lefser med 175 i hver. Spiste opp alt jeg.:/ Og det verste var at jeg egentlig ikke syntes det var såå godt heller, litt tørt. Men klarte ikke å holde meg borte. Hvor blir det av disiplinen? Kan jo være vann i kroppen, for lite søvn, o.l., men hadde til og med gått opp en cm rundt magen! Kan jo være at jeg er oppblåst av altfor mange karbs? Men uansett... Nei, nå Maren, nå skal du vise litt girlpower!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner meg veldig igjen. Med å spise fordi om det ikke er så godt. Man spiser bare. Det er jo slik man har blitt som man er.

Jeg har blitt veldig masse bedre med det.

Før la jeg i meg alt. Bare spiste. Og stoppet ikke heller.

 

Nå må jeg la være.

Jeg har kanskje en fordel med at jeg blir dårlig og får vondt. Sitter med kaker, kjeks, brus og godteri foran meg i selskap. Jeg vet at jeg får vondt. Det er klart at det hjelper. Det er ikke bare gram jeg kan gå ned imorgen, det er smerter i mage, hode, ledd og kropp. Og jeg blir oppblåst.

Jeg merker også nå hvor sulten jeg egentlig er hele tiden når jeg spiser karbohydrater. Nå har jeg ikke behov for så masse mat. Kroppen bruker mitt fett som brennstoff, den trenger ikke påfyll av brennstoff hele tiden. Det er en herlig følelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OOOoooo jada den kjenner jeg til Lunaria, poff er alt spist også tenker du hvorfor i alledager?? Så mange kalorier og ikke var det værdt det mtp smaken en gang. 

 

 

 

 

Puh akkurat ferdig med dagens treningsøkt. Har begynt å se på arrow og det er Eyecandy deluxe! Rawr!

 

Tok igjen halvtimen jeg missa i går.

Dvs 1time på mølla, Etterfulgt av denne økta ----->

Jo og en ridetur før i dag. I morres sto vekta nok en gang på 100 blank og nå SKAL jeg under!!!!!  :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh tilbake til 78,6. Noe må ha påvirket vekta for en uke sia. Da får nye målet bli max 77,9 fremtil 20 desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiiii, litt glad her jeg sitter. I går tror jeg var en slags "renselse" for kroppen, drakk veldig mye vann og drakk en kaffekopp, eller rettere sagt tvingt ned.... Liker egentlig ikke kaffe (men skal visstnok øke forbrenningen, så hvorfor ikke?) - noe jeg jo har gjort i to dager nå. En liten gåtur ble det også (skulle egentlig på vennetrening i går, men har fått skjært opp hånden pga. jeg datt på isen..) også ble det mange og små måltider. Ser ut som om det hjelper! For plutselig var jeg på omtrent 86,5 cm over magen/navlepartiet, noe som er 0,5 cm ned på to uker. Og jeg er på samme vekt som før.^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiiii, litt glad her jeg sitter. I går tror jeg var en slags "renselse" for kroppen, drakk veldig mye vann og drakk en kaffekopp, eller rettere sagt tvingt ned.... Liker egentlig ikke kaffe (men skal visstnok øke forbrenningen, så hvorfor ikke?) - noe jeg jo har gjort i to dager nå. En liten gåtur ble det også (skulle egentlig på vennetrening i går, men har fått skjært opp hånden pga. jeg datt på isen..) også ble det mange og små måltider. Ser ut som om det hjelper! For plutselig var jeg på omtrent 86,5 cm over magen/navlepartiet, noe som er 0,5 cm ned på to uker. Og jeg er på samme vekt som før.^^,

Har du fått skjært opp hånden?? Som i kuttet deg på isen?

 

Alt som hjelper, tom bare litt er med på å dra lasset :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Wiiii, litt glad her jeg sitter. I går tror jeg var en slags "renselse" for kroppen, drakk veldig mye vann og drakk en kaffekopp, eller rettere sagt tvingt ned.... Liker egentlig ikke kaffe (men skal visstnok øke forbrenningen, så hvorfor ikke?) - noe jeg jo har gjort i to dager nå. En liten gåtur ble det også (skulle egentlig på vennetrening i går, men har fått skjært opp hånden pga. jeg datt på isen..) også ble det mange og små måltider. Ser ut som om det hjelper! For plutselig var jeg på omtrent 86,5 cm over magen/navlepartiet, noe som er 0,5 cm ned på to uker. Og jeg er på samme vekt som før.^^,

Har du fått skjært opp hånden?? Som i kuttet deg på isen?

 

Alt som hjelper, tom bare litt er med på å dra lasset :D

 

Mhm... aner ikke hvordan det skjedde jeg. Men er nå et langt sår som dekker omtrent halve håndflata. Det er heldigvis mulig å bruke den nå! Var det såvidt i går også, men å løfte vekter med sår i hendene - nei, takk!

 

Sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg begynner å tenke på sommeren nå. Vet jo at det er litt lenge til, men når man tenker over det er det ikke så altfor lenge til heller. 6 måneder og vi er i juni-måned. Litt ekstra stressa er jeg da dette er et "Sommerkroppen 2015"-fora, men altså, man har den kroppen man har! Jeg tror jeg bare er veldig spent på å se hvordan kroppen kommer til å være når vi får sommerferie... Må jo være ærlig å si at jeg håper at jeg er slank til da, men tviler. Men stolt er jeg likevel - så liten mage som det jeg nå har, har jeg aldri hatt! Og har ikke sett 60-tallet på vekta siden slutten av barneskolen. Så, jauda.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Wiiii, litt glad her jeg sitter. I går tror jeg var en slags "renselse" for kroppen, drakk veldig mye vann og drakk en kaffekopp, eller rettere sagt tvingt ned.... Liker egentlig ikke kaffe (men skal visstnok øke forbrenningen, så hvorfor ikke?) - noe jeg jo har gjort i to dager nå. En liten gåtur ble det også (skulle egentlig på vennetrening i går, men har fått skjært opp hånden pga. jeg datt på isen..) også ble det mange og små måltider. Ser ut som om det hjelper! For plutselig var jeg på omtrent 86,5 cm over magen/navlepartiet, noe som er 0,5 cm ned på to uker. Og jeg er på samme vekt som før.^^,

Har du fått skjært opp hånden?? Som i kuttet deg på isen?

 

Alt som hjelper, tom bare litt er med på å dra lasset :D

Mhm... aner ikke hvordan det skjedde jeg. Men er nå et langt sår som dekker omtrent halve håndflata. Det er heldigvis mulig å bruke den nå! Var det såvidt i går også, men å løfte vekter med sår i hendene - nei, takk!

 

Sant!

Auu!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg begynner å tenke på sommeren nå. Vet jo at det er litt lenge til, men når man tenker over det er det ikke så altfor lenge til heller. 6 måneder og vi er i juni-måned. Litt ekstra stressa er jeg da dette er et "Sommerkroppen 2015"-fora, men altså, man har den kroppen man har! Jeg tror jeg bare er veldig spent på å se hvordan kroppen kommer til å være når vi får sommerferie... Må jo være ærlig å si at jeg håper at jeg er slank til da, men tviler. Men stolt er jeg likevel - så liten mage som det jeg nå har, har jeg aldri hatt! Og har ikke sett 60-tallet på vekta siden slutten av barneskolen. Så, jauda.:)

 

Jeg tenker også hele tiden på sommeren. Er jeg slank i år? Eller blir det neste år? Eller aldri?

Så kommer jo jul, runde bursdager hvor mange flere samles og jeg er som en jojo. Noen ganger sier de ikke noe og andre ganger sier de at jeg ser godt ut.

Nei den kroppen og den vekta er i hodet på meg hele tiden.

Men jeg har begynt å gå mer med skjørt nå. Og da føler jeg meg faktisk bra ofte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Innom for å gi liv fra meg! Jeg har glemt å veie meg noen uker, men vet je går gått opp ca 3 kg...

Dere er i "tankene mine" men jeg klarer liksom ikke å skjerpe meg... Jeg heier på dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjekt å få livstegn Sol-regn-latter :D

 

Du kommer sterkere tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg skeid ut med 3 kakemenn, noen sjokolader som ikke var så mørke som de burde og bitte litt av suksesskaka jeg hadde laget i gave til far som feiret dagen idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Her leser jeg hvor flinke dere og skjemmes over at jeg ikke klarer det...

Har ikke fått trent de siste mnd pga dårlig samvittighet for de to hjemme. Så lenge lillegutt er våken så vil jeg være hjemme. Men når han er lagt og jeg tenker Å trene får jeg dårlig samvittighet for samboer :( som igjen går utover kun meg selv selvsagt.

 

Men har bestemt meg for at i romjulen når vi begge har fri, skal jeg trene! Så får maten komme på plass etter nyttår.

 

Har fått hørt at jeg ser tynnere ut, men har heller ikke fått veid meg. Noe jeg gruer meg til. Det POSITIVE er at ingen bukser er blitt for liten! Kanskje har levaxinen fått stoppet/slakket oppgangen av kilo:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er levaxinen hvis jeg får spør?

 

Når man har fokus på kropp, mat og trening og helse så tar man ofte mange gode avgjørelser som man kanskje ikke tenker over. De positive valgene gir resultater. Dess flere dårlige valg, dess mindre resultater.

 

Men mange av de nye vanene, rutinene og tenkemåtene blir med fordi om man en kort periode ikke har fullt fokus på slanking.

Og huden trenger lang lang tid på å trekke seg inn og der går også gram :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levaxin er medisin som jeg bruker for lavt stoffskifte. Mange med lavt stoffskifte legger raskt på seg, mens de med høyt stoffskifte ofte sliter med å legge på seg.

 

Takk for gode ord Moota:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matforgiftning suger dere. Var så ille at jeg besvimte. Helt jævlig å skjønne at nå besvimer jeg, trenger hjelp nå! Mannen var heldigvis våken i etasjen over slik at jeg fikk ned han før jeg ble borte et øyeblikk. (Dette skjedde i 4tiden i natt)

 

Føler meg litt shaky ennå, og kvalm. I tillegg har vi planlagt å kjøre hjem i dag 7timer i bil. Det orker jeg mildt sagt ikke nå.

Endret av ♥ Løvemamma ♥
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matforgiftning suger dere. Var så ille at jeg besvimte. Helt jævlig å skjønne at nå besvimer jeg, trenger hjelp nå! Mannen var heldigvis våken i etasjen over slik at jeg fikk ned han før jeg ble borte et øyeblikk. (Dette skjedde i 4tiden i natt)

 

Føler meg litt shaky ennå, og kvalm. I tillegg har vi planlagt å kjøre hjem i dag 7timer i bil. Det orker jeg mildt sagt ikke nå.

 

Huff så fælt!! :(

Høres ikke godt ut!

 

Håper du blir fort frisk og at bilturen går bra.

Jeg er svimmel og kvalm selv idag, men ingenting i forhold til det du beskriver.

Sender mange gode forsiktige klemmer og ønsker deg masse god, rask bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...