Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Jeg utdanner meg nå til faglærer, 5-10. trinn. Drømmen er kunst og håndverkslærer, men jeg må først fullføre studiene i det jeg holder på med nå for å kunne ta master. Lar det seg gjøre å være lærer/lærervikar samtidig som man tar en master? Dette er nettbasert skole med oppmøteplikt på skolen fire uker ila skoleåret. Ellers er det to dager i uken hvor man må være hjemme for kurs og forelesninger på nett. Er det helt umulig å få dette til å gå rundt? Eller kan man være heldig med jobbplassen, slik at det klaffer med disse tidene? Blir veldig takk om noen har innspill
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Klart du kan jobbe som lærer mens du tar master. Vil nok bli vanskelig å jobbe full stilling, men som lærervikar er jo det noe du bestemmer selv. Anonymous poster hash: e3741...3b4
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Ikke umulig nei, men det høres hardt ut! Synes det var tungt å kombinere videreutdanning og det å være ny i lærer yrket Anonymous poster hash: 8d691...cb1
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Kjør på! Anonymous poster hash: 8b338...ca5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå