Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Kan man få utbetalingen 1 gang i mnd og ikke her 14 dag? Vanskelig og betale regninger når jeg kun får halve lønna om gangen.(får ikke så mye) Hvordan gjør dere det? Er høygravid også, så rekker ikke finne ny jobb før termin.... Anonymous poster hash: 83fda...7e5
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Hver* Anonymous poster hash: 83fda...7e5
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 nei Anonymous poster hash: ba7f0...c80
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Har tenkt samme tanken. Men etter en stund så venner man seg til det. Tilsammen får jeg 5 forskjellige utbetalinger pr mnd. Hadde vært greit om noen av dem var på samme dato Anonymous poster hash: a24e4...2ce
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 Har tenkt samme tanken. Men etter en stund så venner man seg til det. Tilsammen får jeg 5 forskjellige utbetalinger pr mnd. Hadde vært greit om noen av dem var på samme dato Anonymous poster hash: a24e4...2ce Var uten jobb i 1 år og jeg ble aldri vant med det. Måtte ringe div firma og spørre om de kunne bytte faktura dato osv...Hadde ikke penger til hele husleia heller.. Anonymous poster hash: 83fda...7e5
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #6 Skrevet 1. august 2014 Hvor lenge kan man gå på dagpenger? Jeg står uten jobb fra i dag og har søkt Anonymous poster hash: 04ec4...8c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå