Gå til innhold

Erfaringer med å la søsken dele rom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en litt voldsom fireåring og en på ti mnd, har lyst å flytte minste ut til fireåringen. De er veldig glade i hverandre, men eldste kan noen ganger være litt voldsom, kose litt hardt etc. Han kommer seg lett oppi sprinkelsenga til minste. Er litt redd han kan skade minste på noe vis hvis de våkner før oss... Men samtidig er jeg veldig klar for å flytte minste ut av vårt rom nå.

Erfaringer?

Anonymous poster hash: 6c14b...058

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her deler snart 4 åring og 2 åring. Det går kjempefint ,og de har delt siden minste var ca 13 Mnd. Ha babycall, da hører dere lett om 4 åringen er oppe:)

Skrevet

Babycall var lurt, takk for tips! At jeg ikke tenkte på det...

Flere erfaringer?

Hi

Anonymous poster hash: 6c14b...058

Skrevet

Enn ved uro på natta? Vurderer å flytte sammen en ettåring og en skolestarter, men hender jo at begge styrer på natta av ulike grunner. Har derfor ikke bestemt meg helt..

Skrevet

Har en på 1,5 og en på 6 som deler. Har enda ikke bestemt meg for om det funker eller ikke, mye styr synes jeg.. De vekker hverandre tidlig og blir veldig tøysete av at den andre også er i rommet. Så selv om det er koselig så skulle jeg ønske vi hadde et rom til i huset....

Anonymous poster hash: 5ddc1...626

Skrevet

Her deler 6-åringen og 2-åringen rom, og har gjort det siden minste var rundt 6 mnd. Går egentlig veldig greit, til tross for mye styr med minste om natta. Eldste våkner heldigvis ikke av det. Legger lillesøster først, og storesøster når yngste sover. Synes det fungerer veldig greit egentlig:)

Anonymous poster hash: 25ca0...bb6
Skrevet

Hos oss deler 2 åring og 7 åringen rom. Minstefrøkna flyttet inn til storebror da hun var ca 10 mnd. Fungerer greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...