Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Jeg har alltid jobbet som sykepleier på sykehus hvor gode, mye sandaler og sykepleieruniform alltid har vært arbeidsantrekket. Nå skal jeg bytte jobb hvor jeg må bruke private klær. Skal sitte mye på kontor, men også bevege meg litt og må derfor se presentabel ut.... Jeg har bestilt meg nye klær på floyd, pene ettersittende bukser samt noen pene bluser/topper. Så et spørsmålet: hvordan sko bør jeg anvende?? Jeg ønsker ikke å gå med høye hæler/pumps, føler det blir litt for pyntet.... Men hvilke sko kan jeg da bruke? Kan jo ikke gå med converse sko heller..... Er 37 år. Om noen har noen gode nettbutikker å anbefale kjøpet på hadde det vært supert!! Håper på flere svar!! Begynner i ny jobb neste uke... Anonymous poster hash: 7b832...abf
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 *myke sandaler* Anonymous poster hash: 7b832...abf
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Spørs jo hva slags kontorarbeid det er, og hva slags bevegelse du skal gjøre utenfor kontoret. Skal du hente kaffe eller møte kunder? Hva slags kunder er det i så fall? Snakker vi NAVkontor eller revisor f.eks? Anonymous poster hash: 8e1ed...4f2
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Skal møte kunder som søker råd og veiledning. Det blir litt gåing frem og tilbake mellom kontorer - men regner ikke med at det blir så veldig mye. HI Anonymous poster hash: 7b832...abf
NettoppJa Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 (endret) Ballerinas? Sandaler med kilehæl? Ankelboots utover høsten? Mye å velge mellom! http://www.zalando.no/damesko-ballerinasko/ Disse feks hadde jeg digget til pene klær: http://www.zalando.no/shoebiz-slippers-sort-sh111a00a-q12.html Endret 1. august 2014 av NettoppJa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå