Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Har vært til jordmor og vi kom frem til at jeg skulle sykemeldes. Er i uke 30 og har diverse plager jeg ikke skal gå inn på her. Jeg har hele tiden ville unngått sykemelding for jeg har ikke "baller" til å si ifra til arbeidsgiver, og heller ikke samvittighet...jeg liker jobben min og kollegaene, men jeg kjenner på kroppen at nå er MIN grense nådd(egentlig for lenge siden ifølge samboer), men uansett.... også får jeg så dårlig samvittighet for vårt første barn på 5 år som jeg ikke klarer å leke like godt ilagme lengre....jeg er blitt kjedelig:S uff alt man skal tenke på... bare en utblåsning..... Anonymous poster hash: 8d482...a39
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Tenk på deg selv og barnet i magen, ikke på jobben. Dette er jo bare for en periode siden du er gravid og det burde de forstå. Har du ikke vett å si fra på jobben/jordmor osv..så er det bare du som taper på det. Anonymous poster hash: 22b8f...2ff
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 ja, jeg vet....men så tenker jeg"jeg skal klare alt uansett", men kan jo ikke tenke slik når jeg har et barn i magen å tenke på også.....hadde det bare vært meg så er det ikke så nøye.... Samboer sa han kom til å gå sammen med meg å få sykemelding om ikke jeg spurte etter det...:S jeg er bare så redd for hva folk vil si......føler _alle_ snakker nedlatende om gravide som er sykemeldt...:S Anonymous poster hash: 8d482...a39
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 So? La dem prate, hva bryr vel det deg? Anonymous poster hash: 3ed90...2e5
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 "Flink pike syndrom"..best å kvitte seg med det...tror du noen kommer til å takke deg for at du slet deg ut for jobben? Nei...ingen bryr seg, din første prioritet er å ta vare på deg selv mens du er gravid og familien, jobben klarer seg. Anonymous poster hash: 5030a...79b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #6 Skrevet 1. august 2014 hehe ja flink pike syndromet har jeg kjennskap til ;-) dette er min siste graviditet også så jeg har lyst å nyte den også(selv om det er vanskelig for tiden med plagene, men uansett....) :-) Jobben er viktig, men familie og helse er aller viktigst!:-) Anonymous poster hash: 8d482...a39
Gullunger Skrevet 1. august 2014 #7 Skrevet 1. august 2014 Kutt ut jobben nå! Ikke tenk mer på den. Konsentrer deg om deg og dine! Det er det beste du kan gjøre nå! Kos deg og gled deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå