Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Dattera mi begynner i barnehage på mandag. Jeg kom på at det kanskje hadde vært fint for henne å være litt på uteområdet der i dag, og vurderer å kjøre dit nå. Kan jeg det? Anonymous poster hash: 98671...b5a
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Det kan du helt sikkert. Men jeg ville nok ha tatt en telefon og hørt om det var greit at vi kom :-)
☆☆☆ Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Ville heller brukt leikeplassen i helga. Tilvenninga vil nok bhg heller ta når dei hqr planlagt det.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Om barnehagen er stengt er det ikke noe problem (her er barnehagene sommerstengt i fire uker så i vår barnehage er det ingen i dag). Men er barnehagen åpen ville jeg ikke gjort det, de vil gjerne gi dere/henne en god og koselig velkomst når hun begynner og det er de innstilt på og bemannet til den dagen dere har avtalt oppstart. At dere skal dra til en åpen barnehage i dag og de ansatte bare overse dere fordi de har andre barn med oppstart denne uken blir bare rart og kleint for alle. Er barnehagen åpen ville jeg tatt en tur for å titte på uteområdene i helgen. Anonymous poster hash: cb9de...eff
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 Ikke gjør det hvis barnehagen er åpen, vent til etter stengetid Anonymous poster hash: d4a58...2e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå