Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Jeg var hos legevakten om kvelden og hadde med 500 lapp. Skulle betale men betalingsmaskina ville ikkje ha 500 lappen min. Så enda med rekning med 49 i gebyr opp at på det jeg skulle betale. Skal jeg bli straffet pga detta ? Nå er det for 2 gang innen dette året men da var det 200 lapp. Anonymous poster hash: 0a59e...a63
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Jeg var hos legevakten om kvelden og hadde med 500 lapp. Skulle betale men betalingsmaskina ville ikkje ha 500 lappen min. Så enda med rekning med 49 i gebyr opp at på det jeg skulle betale. Skal jeg bli straffet pga detta ? Nå er det for 2 gang innen dette året men da var det 200 lapp. Anonymous poster hash: 0a59e...a63 Nei, synes ikke du bør bli straffet fordi maskinen deres ikke fungerer. Hvorfor kunne de ikke ta imot penger i skranken?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 De tar ikke imot penger i skranken lenger, det er den maskinen som tar seg av alt av betaling. Ikke en gang hos fastlegen tar de imot kontanter i skranken lenger, maskinen har tatt over. Det lønner seg å ha kort når man skal til legen, det er aldri noe problem å betale med kort i maskinen. Anonymous poster hash: 77150...b1e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 De tar ikke imot penger i skranken lenger, det er den maskinen som tar seg av alt av betaling. Ikke en gang hos fastlegen tar de imot kontanter i skranken lenger, maskinen har tatt over. Det lønner seg å ha kort når man skal til legen, det er aldri noe problem å betale med kort i maskinen. Anonymous poster hash: 77150...b1e Jo, da jeg skulle betale regning for 2 uker siden hadde de problem med kortbetaling også siden datamaskinen som skulle generere regninger og sende dem til betalingsmaskinen streiket. Jeg ga bare beskjed om at jeg ikke hadde tid til å stå der med en ettåring til de fikk fikse maskinen, og måtte da få lov å betale via nettbank uten ekstra tillegg. Anonymous poster hash: 23fed...c40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå