Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Ser jo den tykke negativ streken, men det er jo en tynn strek ned også. Er 5 dager siden IKM. Anonymous poster hash: 8d0bf...a52
Reese Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Ser positiv ut Hvor lang tid gikk det før du så streken? Jeg har opplevd å så den synål streken etter utløpsfristen, men ser at streken din er tykk, med en sterkere side strek Kjøp deg en digital
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 Jeg vil absolutt si positiv Anonymous poster hash: 918f8...c95
Klarer selv! Skrevet 1. august 2014 #7 Skrevet 1. august 2014 Når til og med jeg klarer å se streken så er den nok positiv :-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #8 Skrevet 1. august 2014 Positiv. Mine negative tester har ikke hatt antydning til strek. Din ser jeg tydelig, om enn den er svak. Anonymous poster hash: 4259d...135
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #9 Skrevet 1. august 2014 Hi her! Hørt så mye om skyggestreker, så tenkte at det kanskje kunne være det? Anonymous poster hash: 8d0bf...a52
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #10 Skrevet 1. august 2014 Positiv, gratulerer Anonymous poster hash: 75fec...97e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #11 Skrevet 1. august 2014 Hvordan kan dere være så sikker på det? Er jo ikke så tydelig den andre streken.. HI Anonymous poster hash: 8d0bf...a52
<3 2G <3 Skrevet 1. august 2014 #12 Skrevet 1. august 2014 En skyggestrek har mindre farge i seg om du skjønner? Er en tydelig positiv test dette ja
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #13 Skrevet 4. august 2014 Dere hadde rett! Tusen takk for svar! Tok en ny test nå etter noen dager og den var det ingen tvil med ❤️ Hi Anonymous poster hash: 8d0bf...a52
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #15 Skrevet 4. august 2014 Kjøp deg test av et annet merke, CB er noe dritt og vanskelig å tolke. Har hørt så hinsides mange lurehistorier med de der. Kommer opp strek, men folk har aldri vært gravide. Håper at den viser rett (hvis du ønsker barn). Personlig har jeg aldri kjøpt slike tester i frykt for å bli lurt. Skyggestreker er ikke farget btw. Anonymous poster hash: fcdf0...598
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #16 Skrevet 4. august 2014 Kjøp deg test av et annet merke, CB er noe dritt og vanskelig å tolke. Har hørt så hinsides mange lurehistorier med de der. Kommer opp strek, men folk har aldri vært gravide. Håper at den viser rett (hvis du ønsker barn). Personlig har jeg aldri kjøpt slike tester i frykt for å bli lurt. Skyggestreker er ikke farget btw. Anonymous poster hash: fcdf0...598 Så ikke den nye testen din Den var det i hvertfall ingen tvil med, grattis! Anonymous poster hash: fcdf0...598
Anonym bruker Skrevet 4. august 2014 #17 Skrevet 4. august 2014 Kjøp deg test av et annet merke, CB er noe dritt og vanskelig å tolke. Har hørt så hinsides mange lurehistorier med de der. Kommer opp strek, men folk har aldri vært gravide. Håper at den viser rett (hvis du ønsker barn). Personlig har jeg aldri kjøpt slike tester i frykt for å bli lurt. Skyggestreker er ikke farget btw. Anonymous poster hash: fcdf0...598 Så ikke den nye testen din Den var det i hvertfall ingen tvil med, grattis! Anonymous poster hash: fcdf0...598 CB digital er best. Den trenger du ikke tolke! Anonymous poster hash: bb913...8e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå