Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 I et hus som ikke ser ut!! Her har det nå vært "barnehage" i flere dager og har endelig nå noen timer barnefri. Hvor starter jeg?? Hjelp meg om du er strukturert! Her er skittentøy, urett tøy, ferdigheter, rotete og møkkete overalt!!! Anonymous poster hash: c5c3b...b2f
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 ubrettet og ferdigbrettet skulle det stå.... Anonymous poster hash: c5c3b...b2f
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Skittentøy er jo lurt å ta først, så kan maskinen gå mens du gjør andre ting. :-) Ferdighetene ville jeg benyttet. ;-) Anonymous poster hash: 4ef67...1cd
Pepsimamma Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Rydd sammen all skittentøy og få på en vask! Så bretter du rent tøy og får det på plass. Klær skaper mye rot i et hus. Så tar du kjøkkenet. Rydd, sett evt på en oppvaskemaskin. Vær effektiv, bruk ca 10 minutt i hvert rom. Bruk gjerne klokke. Jeg liker best å rydde hele huset først, så drar jeg fram støvsugeren og støvsuger hele huset. Tilslutt går jeg over bad osv.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 Takk da bretter jeg opp ermene her:) Anonymous poster hash: c5c3b...b2f
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #6 Skrevet 1. august 2014 Begyn med å skru av Dib. Da er mye gjort. Anonymous poster hash: 0158e...415
magica fra tryll Skrevet 1. august 2014 #7 Skrevet 1. august 2014 -og husk å kose deg med kaffe og sjokolade innimellom:) Jeg pleier alltid å ha på musikk når jeg holder på Ha en deilig ryddedag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå