Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Hvorfor kan ikke øynene våre gå i hver sin retning? Hva er hensikten med at de alltid følger hverandre? Ville det ikke vært mer praktisk hvis de kunne se hver sin vei, da ville man jo se dobbelt så mye på kortere tid? Noen som vet? Anonymous poster hash: 4c373...9ae
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Hvis du holder en hånd over det ene øyet ditt og prøver ta imot én ball, sikte på noe, å kjøre bil(ikke prøv!) så skjønner du det nok. Man må ha begge øynene med seg for å ha dybdesyn. Folk som skjeler er ikke akkurat kjent for å ha en fordel Anonymous poster hash: ba627...6aa
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Du trenger begge øynene for å ha dybdesyn. Om de gikk i hver sin retning ville du miste dette. Anonymous poster hash: 41e14...5e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå