Gå til innhold

Haha, dette er dagens rareste :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor kan ikke øynene våre gå i hver sin retning? Hva er hensikten med at de alltid følger hverandre? Ville det ikke vært mer praktisk hvis de kunne se hver sin vei, da ville man jo se dobbelt så mye på kortere tid? Noen som vet?

 

Anonymous poster hash: 4c373...9ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du holder en hånd over det ene øyet ditt og prøver ta imot én ball, sikte på noe, å kjøre bil(ikke prøv!) så skjønner du det nok. Man må ha begge øynene med seg for å ha dybdesyn. Folk som skjeler er ikke akkurat kjent for å ha en fordel :P

 

Anonymous poster hash: ba627...6aa

Skrevet

Du trenger begge øynene for å ha dybdesyn. Om de gikk i hver sin retning ville du miste dette.



Anonymous poster hash: 41e14...5e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...