Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Har 6- 7 kg jeg skal ta av og prøver å gi meg selv premier for hver kg jeg klarer å ta av. Liker ytre motivasjon. Har premier som kinotur (selvsagt uten godteri), hudpleie og rydde klesskap. Andre som har forslag? Vil ikke ha mat/ godis som premie. Anonymous poster hash: dd21f...ace
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Frisørtime Shopping (smykker,sko,vesker,sminke.Ikke klær siden du er på vei ned) Venninnekveld Fjelltur Manikyr/pedikyr Spa Anonymous poster hash: f1385...3c1
Serepta Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Kult Treningstøy og nye sko var veldig motiverende for meg ihvertfall :-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Så gode forslag! Tusen takk! Tar gjerne imot flere. HI Anonymous poster hash: dd21f...ace
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 Det er nok en god ide med en form for premiering da du har to ting å strekke deg etter, både vektnedgang og noe du ønsker deg. Men altså ikke for å være frekk, men rydde klesskapet? Er det premiering for deg? Hvis ja så vil jeg veldig gjerne hjelpe deg med premieringen og har mange klesskap som trenger litt rydding ;-) Anonymous poster hash: fddbb...784
Mummy79 Skrevet 1. august 2014 #6 Skrevet 1. august 2014 Jeg kjøper klær, selv om jeg er på vei ned er det godt å nyte den vektnedgangen man faktisk har oppnådd og føle seg vel med den, mange sliter med at de fortsatt føler seg store etter at de har gått ned mange kg i vekt, hodet følger ikke med på kroppsendrnigen, tror det kan være lurt på bli kjent med og erkjenne den nye kroppen.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #7 Skrevet 1. august 2014 Det er nok en god ide med en form for premiering da du har to ting å strekke deg etter, både vektnedgang og noe du ønsker deg. Men altså ikke for å være frekk, men rydde klesskapet? Er det premiering for deg? Hvis ja så vil jeg veldig gjerne hjelpe deg med premieringen og har mange klesskap som trenger litt rydding ;-) Anonymous poster hash: fddbb...784 Hehe, hun mente vel fornye klesskapet? Hvis ikke må hun mer enn gjerne komme til meg også! Anonymous poster hash: 9b0ef...842
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #8 Skrevet 1. august 2014 He he! Nei, jeg mente faktisk rydde i klesskapet. Kaste ting som ser slitt ut eller er gammelt. Det gjør meg faktisk glad å rydde i skapet mitt. He he. HI Anonymous poster hash: dd21f...ace
Anonym bruker Skrevet 2. august 2014 #9 Skrevet 2. august 2014 For hver kilo!? Det kan fort bli mange premier!! Man er lettere på morgenen enn om kvelden (1-2 kg) Dvs du kan belønne deg selv hver eneste dag uavhengig av vektnedgang.. Anonymous poster hash: a795b...4ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå