Gå til innhold

Premier for slanking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 6- 7 kg jeg skal ta av og prøver å gi meg selv premier for hver kg jeg klarer å ta av. Liker ytre motivasjon. Har premier som kinotur (selvsagt uten godteri), hudpleie og rydde klesskap. Andre som har forslag? Vil ikke ha mat/ godis som premie.

Anonymous poster hash: dd21f...ace

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frisørtime

Shopping (smykker,sko,vesker,sminke.Ikke klær siden du er på vei ned)

Venninnekveld

Fjelltur

Manikyr/pedikyr

Spa

Anonymous poster hash: f1385...3c1

Skrevet

Kult Treningstøy og nye sko var veldig motiverende for meg ihvertfall :-)

Skrevet

Så gode forslag! Tusen takk! Tar gjerne imot flere.

HI

Skrevet

Det er nok en god ide med en form for premiering da du har to ting å strekke deg etter, både vektnedgang og noe du ønsker deg. Men altså ikke for å være frekk, men rydde klesskapet? Er det premiering for deg? Hvis ja så vil jeg veldig gjerne hjelpe deg med premieringen og har mange klesskap som trenger litt rydding ;-)

Anonymous poster hash: fddbb...784
Skrevet

Jeg kjøper klær, selv om jeg er på vei ned er det godt å nyte den vektnedgangen man faktisk har oppnådd og føle seg vel med den, mange sliter med at de fortsatt føler seg store etter at de har gått ned mange kg i vekt, hodet følger ikke med på kroppsendrnigen, tror det kan være lurt på bli kjent med og erkjenne den nye kroppen.

Skrevet

Det er nok en god ide med en form for premiering da du har to ting å strekke deg etter, både vektnedgang og noe du ønsker deg. Men altså ikke for å være frekk, men rydde klesskapet? Er det premiering for deg? Hvis ja så vil jeg veldig gjerne hjelpe deg med premieringen og har mange klesskap som trenger litt rydding ;-)

Anonymous poster hash: fddbb...784

Hehe, hun mente vel fornye klesskapet? Hvis ikke må hun mer enn gjerne komme til meg også! :P

Anonymous poster hash: 9b0ef...842

Skrevet

He he!

Nei, jeg mente faktisk rydde i klesskapet. Kaste ting som ser slitt ut eller er gammelt. Det gjør meg faktisk glad å rydde i skapet mitt. He he.

HI

Skrevet

For hver kilo!? Det kan fort bli mange premier!! Man er lettere på morgenen enn om kvelden (1-2 kg) Dvs du kan belønne deg selv hver eneste dag uavhengig av vektnedgang..

Anonymous poster hash: a795b...4ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...