Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Dere som har hunder, pleier dere å klippe dem hos hundefrisør? Og hvor mye betaler dere? Jeg har en pomeranian som jeg i ny og ne tar til hundefrisør, har ikke en bestemt hundefrisør, pleier å bestille time der det er ledig. Men bestiller mest her jeg bor, men nå hadde ikke hun ledig før i September så da bestillte jeg et annet sted. Der har han klipt seg før, og vi betalte 700kr for bad, stuss og klipp av klør. Det synes jeg var dyrt for jeg pleier å betale 500kr her, men men... Igår tok jeg han med dit, og når jeg skulle betale så ble det 800kr og jeg ble litt paff. Spurte om de hadde gått opp i pris, svaret var " nei, men han hadde mye floker ". What?! Første gang jeg hører noe sånt. Jeg sa det var alt for dyrt og at det ble nok siste gang. 800kr for en liten stuss og pga han hadde mye floker?! Kall meg rar, men det var i dyreste laget. Anonymous poster hash: 71561...6c3
Sint naken biltyv Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Hvis prisen var avtalt på forhånd ville jeg nektet å betale mer en etter avtale. Jeg klipper hunden selv jeg da, for da slipper jeg sånt. Har hatt andre til å klippe før men fant aldri noen som bar helt hundre. Mange rare hundeklippefolk! :-p
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Har en mellomstor langhåret hund. Her koster det 1200 med vask og klipp. Jeg kjøpte saueklipper og gjør det selv. Anonymous poster hash: 52401...3aa
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 800 kr er ikke dyrt. De billigste jeg vet om tar omtrent det. Men kanskje litt useriøst å plutselig ta mer enn avtalt, det er jeg enig i... Anonymous poster hash: 2abc2...d89
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 Oj, det var dyrt... Jeg tenkte jeg skulle barbere ned bikkjedyret neste år, før røytinga begynner. Blir kanskje 1500 for min schæfer da. hmm... Saueklipper får man vel på fellekjøpet e.l...? Anonymous poster hash: 7007b...7fe
Jenny251210 Skrevet 1. august 2014 #6 Skrevet 1. august 2014 Betaler 800 kr for barbering av min Cavalier. Dyrt synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #7 Skrevet 1. august 2014 Oj, det var dyrt... Jeg tenkte jeg skulle barbere ned bikkjedyret neste år, før røytinga begynner. Blir kanskje 1500 for min schæfer da. hmm... Saueklipper får man vel på fellekjøpet e.l...? Anonymous poster hash: 7007b...7fe Kjøpte min på en liten butikk på landeveien mellom Hellerudsletta og Nittedal Kirke. Husker ikke hva de heter, Norsk (et eller annet med sau) Definitivt billigst der. Anonymous poster hash: 52401...3aa
Sint naken biltyv Skrevet 1. august 2014 #8 Skrevet 1. august 2014 Du får kjøpt bra klippere på feks finn. Andis og oster sine er bra. Saueklippere bråker fælt og blir varme. Ikke har de muligheter for innstillinger av noe slag heller.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #9 Skrevet 1. august 2014 Du får kjøpt bra klippere på feks finn. Andis og oster sine er bra. Saueklippere bråker fælt og blir varme. Ikke har de muligheter for innstillinger av noe slag heller. Min saueklipper har tre i stillinger. Lengste er 4 cm. Anonymous poster hash: 52401...3aa
Light of my life Skrevet 1. august 2014 #10 Skrevet 1. august 2014 Vi betaler 800 per gang. Går fast hver 3 mnd. Har også en klipper men tatt i betraktning at hunden må vaskes, fønes, gres, og så klippes + negler, OG at huset må vaskes ned etterpå pga hår overalt.... Puh 😮 800 er VEL anvendte penger spør du meg!
Light of my life Skrevet 1. august 2014 #11 Skrevet 1. august 2014 Skjønner forøvrig at prisen kan variere litt med hvilken tilstand pelsen er i. Det tar jo mye lengre tid med en pels som er veldig flokete....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå