Gå til innhold

Kan jeg ha på meg en rød og lang kjole når jeg er forlover i bryllup?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsket at min forlover skulle ha rød kjole i bryllupet mitt, det passet godt til buketten min, hun fant en enkel fin en som ikke sto spesielt ut på noen måte, IKKE lang riktignok. Hun sa også hva hun ønsket ang. farge på min kjole siden.

Velg den fargen som bruden ønsker seg tenker jeg. :)

 

Visste ikke at rød var fyfy, skjønner at hvit blir feil..

Endret av Fru.Frøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke du skal velge rødt, men dette må du høre med brudeparet om.
Men om hun ytrer en grønn kjole, så kan du jo se etter noen billigere alternativer :)
Det hadde jeg gjort om jeg var deg :)

Nå vet jeg ikke hvilken grønnfarge det er snakk om men se på denne f.eks :)

http://www.ebay.com/itm/Summer-Womens-Sleeveless-Pleated-Chiffon-Party-Evening-Vest-Mini-Dress-Green-/161132212493?pt=AU_Womens_Clothing_2&var=460223778977&hash=item25843a710d

Det er jo så mye å velge i :) 

Endret av IceNose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at det var så mange koder og signaler der ute. Virker som det er litt delte meninger også. Noen ville brukt rødt, andre syntes det signaliserer at jeg har hatt meg med brudgommen og ei antyder sjalusi, mens ei tror grønt er sjalusi fargen. Noen syntes jeg skal kjøpe en grønn kjole slik bruden ønsker, og noen syntes bruden bør kjøpe den til meg om hun skal bestemme.

 

Havfruekjolen som ble foreslått syntes jeg definitivt tar mer oppmerksomhet fra bruden enn den dyprøde jeg allerede har. Godt råd å kjøpe en rimelig kjole på ebay da i en annen farge en grønt.

 

Det jeg ender opp med er spørsmålet om hvorfor det er så mange regler og hvor kommer de fra, og de er tydeligvis veldig subjektive. Jeg kan tydeligvis ikke gjøre alle til lags uansett hva jeg tar på meg. Har jeg på meg noe bruden liker, kan en gjest oppfatte det som et hint om noe helt annet. Det viktigste er jo at bruden har en flott dag, men det kan hun vel ha selv om jeg ikke har en grønn kjole.

 

Og bare så det er sagt, noen regler er jo greie å ha altså. Jeg ville aldri møtt opp i en supersexy kjole. Jeg kler meg elegant og tekkelig. HI

 

Anonymous poster hash: 615db...436

Her i statene unngår man grønn farge. Er noe som kalles "green with envy". Ingen i min veninnegjeng ville dukket opp i det.

 

Ville gått for en lavendelfarget kjole kanskje? Det passer jo veldig godt til hvitt og grønt tema (så lenge det er den lysegrønne varianten og ikke en sterk grønnfarge).

 

Anonymous poster hash: 13edb...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...