Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #1 Skrevet 1. august 2014 Du lot mannen dra på fest i "syden", han kom hjem drita kanon, spydde ut halve hotellrommet og hele balkongen.... Og du måtte dra ut på nærmeste shappe og handle burger og pizza klokken 4 (3 norsk tid) på natten? Vi er på ferie med et par vennepar og i kveld skulle gutta få kose seg ute, mens vi damene skulle kose oss på hotellet. Det gikk ikke fult så bra for min mann, og kjenner jeg smått koker litt inni meg. Har bedt han tørke og vaske balkongen, mens jeg rydder og vasker inne. Vil ikke ha han inn siden fyren så og si har badet i oppkast på balkongen😡 Anonymous poster hash: cac81...e38
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 Hadde jeg hatt råd til det så ville jeg hørt om jeg kunne få et nytt rom, så hadde jeg tatt inn på det for natten. Så kunne mannen fått ordne opp i spya si selv.... En ting er å gå ut og bli full. Å bli så kanon drita at han spyr over halve hotellrommet og hele balkongen.... det er ikke i nærheten av å være akseptabelt. Eneste formidlende jeg kan tenke meg er hvis han har fått en akutt matforgiftning - men høres jo ikke slik ut. Jeg ville tatt et nytt rom for natten om mulig. Og mannen burde selvfølgelig forstått at han ikke under noen omstendigheter skal drikke så mye igjen noensinne.... Anonymous poster hash: cf21d...117
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #3 Skrevet 1. august 2014 Jeg hadde vært så sint at jeg ikke vet hva jeg hadde gjort. Dere har ikke barn som må se det der? Det er lett å drikke et glass for mye i varmen, men antar mannen din er voksen og det der var ikke et glass for mye. Anonymous poster hash: c665b...333
Gjest Skrevet 1. august 2014 #4 Skrevet 1. august 2014 Hadde aldri dratt på tur igjen med en slin umoden valp på 17 år, som ikke klarer å begrense inntaket!
Anyne Skrevet 1. august 2014 #5 Skrevet 1. august 2014 Jeg hadde tenkt stakkars så vondt for han og så flaut for oss- godt han kom seg "hjem". Ærlig talt dere, sånt KAN skje alle. I vårt tilfelle er det ikke en vane noen av oss har og derfor hadde ikke reaksjonen vært større enn det for min del. Hadde det vært en vane derimot..
Førstemann Skrevet 1. august 2014 #6 Skrevet 1. august 2014 Jeg hadde tatt med meg barna å tatt inn på et annet hotell. Min hadde fått skikkelig angst og det hadde vært til pass for han. Hadde ikke kommet tilbake heller uten garantier for at det aldri skulle skje igjen, eller om det fantes en plausibel forklaring.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #7 Skrevet 1. august 2014 Hvorfor i all verden måtte du handle pizza og burger midt på natten? Anonymous poster hash: 79faf...72a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #8 Skrevet 1. august 2014 Hvor gamle er dere....? Hvilken voksen mann drikker seg så hinsides full? Men i varmen tåler man selvsagt mindre, men å bestille nytt rom for natten, kjefte og surmule er ikke spesielt modent det heller. Regner med at han ikke bevisst gikk inn for å gjøre dette Anonymous poster hash: 6c790...128
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #9 Skrevet 1. august 2014 jeg hadde nok blitt irritert. Samtidig hadde jeg synes synd på han! Med mindre dette er noe som hender jevnlig, så hadde han nok fått min sympati. Å bli overstadig beruset er noe som faktisk KAN skje de aller fleste. Spesielt hvis man ikke drikker så ofte fra før, spesielt når man er i varmen etc. Hvis han spyr så fælt så skjønner jeg virkelig ikke hvorfor du skal ut å handle mat til han..... Anonymous poster hash: 12166...dbc
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 1. august 2014 #10 Skrevet 1. august 2014 Jeg hadde ikke vasket spy etter mannen, sorry. Det her er ikke snakk om akutt sykdom, men selvforskyldt dumhet. Da kan han vaske selv mens jeg og barna er ute og gjøre noe hyggelig.
Maleficent Skrevet 1. august 2014 #11 Skrevet 1. august 2014 Han hadde pent fått vaske selv og nattmat hadde jeg ikke ordnet. Ja varmen er ingen god kombinasjon med alkohol, men det er lov å ha vett nok til å kjenne sin egen begrensning.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #12 Skrevet 1. august 2014 Har dere barn med? Da hadde jeg klikka i vinkel for å si det sånn. Enn å drikke så mye på ferietur med barn.det hadde jeg ikke godtatt altså Man kjenner når man begynner å få nok,så da stopper man. Kjøpte du virkelig nattmat til han? Det skulle ha tatt seg ut om jeg gjorde. Hadde ikke vasket noe etter han heller. Håper du har rømt vekk fra rommet og er borte til alt er vasket og fikset. Synes synd på deg!!! Anonymous poster hash: a9f13...923
NormaJean Skrevet 1. august 2014 #13 Skrevet 1. august 2014 Jeg hadde ikke blitt imponert. Men dette er en ting som ikke skjer hos oss til vanlig. Kanskje varmen og noe rar mat hadde påvirket han mer negativt enn vanlig? Min mann hadde en lignende hendelse for 6 år siden. Vi var på samme fest, og jeg var gravid. Vi var sammen hele kvelden, og helt plutselig ut av det blå så var han kjempe full. Mye kaving, sjangling og oppkast. Dette er ikke vanlig for han. Vi hadde nylig mistet nær venn og ett familiemedlem, så tipper han "glemte" å passe på mengde og ikkje spise han heller. Shit happens. Han måtte kjøpe spadag til meg som "straff" uken etter 😆 Men hadde nok tynt han en liten stund. Hvis dette derimot er en ting som skjer "ofte" så tror jeg det er på tide å ta en alvorlig prat
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 1. august 2014 #14 Skrevet 1. august 2014 Her tenker jeg min reaksjon hadde vært avhengig av veldig mye: Drikker han ofte, og blir så full hver gang? Har dere barn med på denne turen? Hvordan er han ellers som mann? Om min mann, som nesten aldri drikker mer enn to/tre glass vin hadde kommet hjem så dritings hadde jeg hatt sympati for karen! Men jo, han skulle fått hjelpe med vasking, og jeg hadde nok ikke giddi og gått ut for å kjøpe mat midt på natta
klishe89 Skrevet 1. august 2014 #15 Skrevet 1. august 2014 Hadde sendt han med første fly hjem etter han hadde vasket. Og prøvd å bytte rom
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 1. august 2014 #16 Skrevet 1. august 2014 Her tenker jeg min reaksjon hadde vært avhengig av veldig mye: Drikker han ofte, og blir så full hver gang? Har dere barn med på denne turen? Hvordan er han ellers som mann? Om min mann, som nesten aldri drikker mer enn to/tre glass vin hadde kommet hjem så dritings hadde jeg hatt sympati for karen! Men jo, han skulle fått hjelpe med vasking, og jeg hadde nok ikke giddi og gått ut for å kjøpe mat midt på natta Man drikker seg uansett ikke dritings på ferie med små barn! Det gjør man på kompis-/venninneturer. Ikke når man har barna på hotellrommet!
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 1. august 2014 #17 Skrevet 1. august 2014 Her tenker jeg min reaksjon hadde vært avhengig av veldig mye: Drikker han ofte, og blir så full hver gang? Har dere barn med på denne turen? Hvordan er han ellers som mann? Om min mann, som nesten aldri drikker mer enn to/tre glass vin hadde kommet hjem så dritings hadde jeg hatt sympati for karen! Men jo, han skulle fått hjelpe med vasking, og jeg hadde nok ikke giddi og gått ut for å kjøpe mat midt på natta Man drikker seg uansett ikke dritings på ferie med små barn! Det gjør man på kompis-/venninneturer. Ikke når man har barna på hotellrommet! Jeg spør jo om barna er med på tur, finner ingenting om de har med barn eller ikke i hovedinnlegget! Det KAN skje alle, og spesielt på steder man ikke er vant til å være, kan være mer alkohol i drinken enn det man tror, kan være en blanding av alkoholen, ny mat og varmen.. Men neida, jeg sier ingen steder at jeg hadde blitt imponert eller syns det hadde vært greit. Men om MIN mann, som aldri blir full plutselig hadde kommet hjem slik, hadde jeg hatt sympati for han, for da hadde jeg visst at her hadde det skjedd noe som han ikke hadde kontroll over.
smula80 Skrevet 1. august 2014 #18 Skrevet 1. august 2014 Alle kan feilberegne og ha ett uhell Ikke la det ødelegge ferien, men det er en selvfølge at det ikke gjentar seg..
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 1. august 2014 #19 Skrevet 1. august 2014 Her tenker jeg min reaksjon hadde vært avhengig av veldig mye: Drikker han ofte, og blir så full hver gang? Har dere barn med på denne turen? Hvordan er han ellers som mann? Om min mann, som nesten aldri drikker mer enn to/tre glass vin hadde kommet hjem så dritings hadde jeg hatt sympati for karen! Men jo, han skulle fått hjelpe med vasking, og jeg hadde nok ikke giddi og gått ut for å kjøpe mat midt på natta Man drikker seg uansett ikke dritings på ferie med små barn! Det gjør man på kompis-/venninneturer. Ikke når man har barna på hotellrommet! Jeg spør jo om barna er med på tur, finner ingenting om de har med barn eller ikke i hovedinnlegget! Det KAN skje alle, og spesielt på steder man ikke er vant til å være, kan være mer alkohol i drinken enn det man tror, kan være en blanding av alkoholen, ny mat og varmen.. Men neida, jeg sier ingen steder at jeg hadde blitt imponert eller syns det hadde vært greit. Men om MIN mann, som aldri blir full plutselig hadde kommet hjem slik, hadde jeg hatt sympati for han, for da hadde jeg visst at her hadde det skjedd noe som han ikke hadde kontroll over. Hvorfor drikke mer enn en øl eller et glass vin når man er på ferie med barn da? Hvis HI og mannen hadde dem med?
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 1. august 2014 #20 Skrevet 1. august 2014 Her tenker jeg min reaksjon hadde vært avhengig av veldig mye: Drikker han ofte, og blir så full hver gang? Har dere barn med på denne turen? Hvordan er han ellers som mann? Om min mann, som nesten aldri drikker mer enn to/tre glass vin hadde kommet hjem så dritings hadde jeg hatt sympati for karen! Men jo, han skulle fått hjelpe med vasking, og jeg hadde nok ikke giddi og gått ut for å kjøpe mat midt på natta Man drikker seg uansett ikke dritings på ferie med små barn! Det gjør man på kompis-/venninneturer. Ikke når man har barna på hotellrommet! Jeg spør jo om barna er med på tur, finner ingenting om de har med barn eller ikke i hovedinnlegget! Det KAN skje alle, og spesielt på steder man ikke er vant til å være, kan være mer alkohol i drinken enn det man tror, kan være en blanding av alkoholen, ny mat og varmen.. Men neida, jeg sier ingen steder at jeg hadde blitt imponert eller syns det hadde vært greit. Men om MIN mann, som aldri blir full plutselig hadde kommet hjem slik, hadde jeg hatt sympati for han, for da hadde jeg visst at her hadde det skjedd noe som han ikke hadde kontroll over. Hvorfor drikke mer enn en øl eller et glass vin når man er på ferie med barn da? Hvis HI og mannen hadde dem med? OM barna er med, så hadde reaksjonen min vært at han måtte funnet seg et annet sted å sove! Jeg er avholds med barna mine, min far er alkoholiker og jeg har vært på en ferie for mye med slike scenarioer som Hi beskriver, jeg tar likevel høyde for at de fleste ikke er like tette i huet som min far er og var! Min mann hadde heller ikke drukket på ferie med barna mine, derfor skriver jeg som jeg gjør ang min reaksjon..
☆☆☆ Skrevet 1. august 2014 #21 Skrevet 1. august 2014 Kvifor måtte du ut og kjøpe mat er mitt spørsmål. Å drikke til ein spyr hører tenåra til etter mi meini g.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå