Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Jeg er sammen med en mann som jobber borte fire dager i uken, når han kommer hjem er han "innom å sier hei" før han drar ut for å finne på noe med kompiser eller sånt. Da er han gjerne ikke i seng før i fire tiden, og logisk nok er ikke han trøtt når jeg da må legge meg dagen etter. Jeg legger meg mellom 23-01 som regel, og prøver holde på en viss døgnrytme. Han derimot "bryr seg ikke" og er gjerne oppe hele natta og sover hele dagen. Jeg har prøvd å si at det betyr mye for meg å ha sånn omtrentlig lik rytme, og at han må gjerne gjøre hva han vil ellers (han er stort sett alltid ute på noe i helgene også) men at det å legge seg og stå opp slik ca likt ser jeg såfall på som et "minimum", litt sånn limet i forholdet. Og han sier han skal "prøve" å gjøre noe med det, men helt ærlig virker det ikke som han bryr seg overhodet. Har han vært på fisketur til klokken ett så legger han seg gjerne på sofaen og ser på serier eller spiller på tlf til 0400 i stedet for å legge seg med meg. Jeg føler dette som et utrolig stort problem egentlig, for vi er hele tiden på "utur"! Er jeg urimelig i forhold til dette eller er det helt ok å forvente at han tar ørlite granne ansvar for "samlivet" sånn sett? Vi legger oss kanskje sammen en natt i løpet av ei uke eller to. Og har sex ca en gang i mnd pga detta (han er litt sånn at han ikke vil ha sex annet en i senga når vi har lagt oss). Jeg blir så frustrert og vurderer egentlig nesten gå fra han (har litt flere problemer også) men vet liksom ikke om jeg er urimelig eller ikke. Anonymous poster hash: 7f585...6a1
Gutt2015Lille2017 Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Du er ikke urimelig, vi legger oss nesten alltid sammen, dette er veldig koselig og en viktig del i forholdet. Krev at han legger seg sammens med deg ihvertfall noen dager i uka. Si at dette er viktig for deg, slik at dere kan få litt mere sengekos Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå