Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Er 1,5 år med det er vel ikke normalt å måtte lade minst en gang i døgnet for det? Anonymous poster hash: cf075...979
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Ja. Helt håpløst. Hatt den i 2 år nå, men den har vært sånn lenge. Slått av alt som kan tenkes å bruke strøm, men allikevel må den lades ca en gang i døgnet. Anonymous poster hash: 7db15...93a
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Ja. Helt håpløst. Hatt den i 2 år nå, men den har vært sånn lenge. Slått av alt som kan tenkes å bruke strøm, men allikevel må den lades ca en gang i døgnet. Anonymous poster hash: 7db15...93a Og jeg bruker den lite. Anonymous poster hash: 7db15...93a
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #4 Skrevet 31. juli 2014 Det kommer an på om du har mange apper og programmer som står og går i bakgrunnen. Bruker du f.eks leseprogram og leser bøker på telefonen så går batteriet fort. Samme om du ser på film/streamer eller bruker den aktivt til spill osv. Mange apper står også og går i bakgrunnen uten at du merker at de er på, og de kan tappe batteriet kraftig. Gå gjennom lista over kjørende programmer og se hvilke du kan stanse. Pass på å avslutte en app hver gang du er ferdig, fremfor å bare trykke på hjem-knappen. Mannen min er veldig aktiv med telefonen, han bruker den til alt fra lesing av bøker, surfing, ringer mye, osv. Han lader den en gang i døgnet. Jeg bruker min relativt lite. Ringer en gang eller to i løpet av dagen, sender et par sms. Kanskje jeg surfer litt. Kan fint gå et par-tre dager uten å lade. Anonymous poster hash: d3ee3...7cd
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2014 #6 Skrevet 31. juli 2014 Jepp... hadde vel min i 2 år, og på slutten holdt ikke batteriet en hel dag engang kanskje 10 timer. Og brukte den heller ikke mye, hadde ikke bakgrunnsprogrammer, slo ned lysstyrke og hadde ikke på wifi eller mobildata... Har kjøpt s5 nå, den er bedre ;-) Anonymous poster hash: 62384...f14
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #7 Skrevet 1. august 2014 Det er en feil på mange av batteriene til s3.Sjekk batteriet ditt. Hvis det har denne feilen så buler det liksom litt ut og kan se litt skeivt ut. Dette skjedde med min etter nesten ett år. Byttet batteri og nå er den helt fin. Får nytt batteri til rundt 150 kr på mytrendyphone.no. Anonymous poster hash: 9206e...9bf
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #8 Skrevet 1. august 2014 Ser nå at du må lade telefonen bare en gang i døgnet. Det er helt normalt for en smarttelefon. Anonymous poster hash: 9206e...9bf
Øyne som ser!! Skrevet 1. august 2014 #9 Skrevet 1. august 2014 Batteriet varer ikke mer enn 1 år. Kjøp nytt så blir det sikkert bedre.
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. august 2014 #10 Skrevet 1. august 2014 En gang om dagen er helt vanlig. Men min begynte å lade seg ut etter bare et par timer. Sendte den inn og fikk nytt batteri. God som gull :-)
Anonym bruker Skrevet 1. august 2014 #11 Skrevet 1. august 2014 Jepps, den må lades 1 gang i døgnet! I det siste har mobilen faktisk begynt og dure innimellom, akkurat som om den vibrere så smått, føler at mobilen skal eksplodere! Den blir også veldig varm når jeg surfer lenge på den! Har vel hatt min i nærmere 3 år nå så kanskje på tide å bytte den ut! Anonymous poster hash: ee383...c0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå